תמונת רקע
מאמרים כלליים >> מה אפשר ללמוד בלי לעשות פסיכומטרי

מה אפשר ללמוד בלי לעשות פסיכומטרי

מעוניינים ללמוד ולרכוש השכלה גבוהה באקדמיה אך אינכם רוצים לגשת למבחן פסיכומטרי? ובכן, אינכם צריכים לדאוג מאחר וכיום יש לא מעט אפשרויות להתקבל למסלולי לימוד נחשקים ומבוקשים על בסיס ציוני הבגרות, וללא פסיכומטרי. זו אפשרות נוחה עבור רבים מאחר ואתם יכולים ללמוד מקצוע מבוקש בלי להשקיע חודשים רבים בקורס הכנה לבחינה הפסיכומטרית, אך עליכם להשיג ציון משוקלל גבוה בבגרות כדי לעמוד בתנאי הקבלה.
האפשרות להתקבל ללימודים לתואר ראשון ללא ציון בפסיכומטרי מסייעת לסטודנטים רבים לרכוש השכלה גבוהה ולהשתלב בקלות בשוק העבודה. כדאי לדעת כי רוב המוסדות להשכלה גבוהה, ובעיקר מכללות מובילות, מאפשרות למועמדים להתקבל ללימודי תואר ראשון ללא פסיכומטרי ועל סמך ציוני הבגרות בלבד, ולרוב יש להציג גם ציון בבחינת אמי"ר, בחינה ייעודית לסיווג רמת האנגלית של המועמד.

מה אפשר ללמוד בלי ציון פסיכומטרי? המשיכו לקרוא!

לימודי תואר ראשון במשפטים

תואר ראשון במשפטים הוא תואר יוקרתי ומבוקש, רבים נרשמים ללימודי משפטים לכן תנאי הקבלה גבוהים יחסית. אפשר להתחיל קריירה בעולם המשפט גם בגיל מאוחר, לכן בין הנרשמים יש מועמדים מעל גיל 30, ולא רק צעירים. במסגרת הלימודים הסטודנטים נחשפים לתחומי משפט מגוונים כגון משפט פלילי, דיני משפחה וירושה, משפט אזרחי, זכויות יוצרים וקניין ועוד. תנאי הקבלה ללימודי משפטים ללא פסיכומטרי הם ציון משוקלל בבחינות הבגרות של 85 ומעלה, וציון מינימלי במבחן אמיר"ם של 85 לפחות או ציון 185 ומעלה במבחן אמי"ר.
בנוסף, אפשר להתקבל ללימודי משפטים על סמך ציון 80 ומעלה במכינה ללימודים אקדמיים (ציון 60 לפחות בכל המקצועות).

למי מתאים ללמוד תואר במשפטים

הלימודים לתואר ראשון במשפטים ללא פסיכומטרי מתאימים לכל מי שמעוניין לעבור הכשרה מקצועית ומעמיקה בעולם המשפטים ולרכוש מקצוע לחיים. לימודי משפטים ללא פסיכומטרי מאפשרים למועמדים רבים להגשים חלום ולעסוק בעריכת דין לאחר שנת התמחות והצלחה בבחינות ההסמכה של לשכת עורכי הדין בישראל, יחד עם זאת לא חייבים לעסוק בעריכת דין וניתן לעבוד בתפקידי ייעוץ משפטי ובמגוון עבודות המיועדות למשפטנים.
לימודים לתואר במשפטים ללא פסיכומטרי מתאימים גם למועמדים מעל גיל 30, הם יכולים להשלים מכינה קדם אקדמית לבני 30 ומעלה. תואר במשפטים מתאים גם לשכירים ולמנהלים הזקוקים לידע משפטי בעבודתם, כאשר הידע המשפטי מאפשר להם להתקדם בקריירה ולעסוק בתפקידים בכירים יותר.
יש לציין כי למרכז האקדמי שערי מדע ומשפט יש שיתופי פעולה עם המשרדים המובילים בישראל לעריכת דין, ובוגרי מסלול הלימודים יכולים להשתלב בהתמחות מקצועית במשרד עורכי דין מוכר כדי לרכוש ידע וכלים הנחוצים להמשך הקריירה.

לימודי תואר ראשון בחשבונאות

יש ביקוש גבוה לרואי חשבון, התואר נחשב ליוקרתי ומבטיח שפע אפשרויות תעסוקה ושכר טוב. תואר בחשבונאות מעניק ידע תיאורטי וכלים מקצועיים ומעשיים בתחומים כמו חשבונאות פיננסית וחשבונאות ניהולית.

בוגרי תואר ראשון בחשבונאות יכולים להשתלב במהירות ובקלות במגוון משרות בכירות ומאתגרות כמו מנהלי כספים, אנליסטים, מנהלים בבתי השקעות, יועצים בבנק ועוד.
תנאי הקבלה ללימודי חשבונאות לתואר ראשון ללא פסיכומטרי הם תעודת בגרות ישראלית (או תעודה שוות ערך ממוסד לימודים מוכר בחו"ל) בציון משוקלל של 90 ומעלה, לרבות ציון 70 ומעלה במתמטיקה ובאנגלית ברמה של לפחות 4 יחידות לימוד, ויש להשיג ציון מינימלי 85 ומעלה במבחן אמיר"ם או ציון 185 במבחן אמי"ר.

למי מתאים ללמוד תואר בחשבונאות

לימודי חשבונאות לא מתאימים לכל אחד ואחת, זהו מסלול לימודים מאתגר ותובעני המחייב השקעה עצומה והתמדה. לימודי חשבונאות מתאימים בעיקר למי שאוהב מספרים, נתונים ועסקים, ולבעלי יכולות לוגיות ומתמטיות. תואר בחשבונאות הוא תואר יוקרתי המבטיח שפע אפשרויות תעסוקה ותנאי שכר מעולים מהשנה הראשונה לעבודה. יש ביקוש רב לרואי חשבון בחברות פרטיות וציבוריות, בארגונים המובילים, בחברות הייטק ובמשרדים ממשלתיים.
בוגרי התואר בחשבונאות יכולים להתקבל להתמחות במשרדים המובילים בארץ לראיית חשבון. בית הספר לחשבונאות בשערי מדע ומשפט פיתח רשת קשרים ענפה עם המשרדים המובילים לראיית חשבון כדי לסייע לבוגרים להתקבל להתמחות המקנה להם ידע מקצועי מעמיק, ניסיון חשוב וכלים מתקדמים.

מכללת שערי משפט מציעה לימודי מכינה ייעודית היכנסו לפרטים לעמוד מכינה קדם אקדמית

 

מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.



מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.

כניסת סטודנט כניסת מרצה