אנשים במדי רפואה
לימודי מדעי הבריאות >> תואר ראשון ושני משולב בניהול מערכות בריאות

תואר ראשון ושני משולב בניהול מערכות בריאות

ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ה החלה
לפרטים נוספים ותאום פגישה מתי שנח לך

להטבות "כיפת ברזל אקדמית"

בעוד שלוש וחצי שנים תוכלו להיות עם שני תארים מבוקשים ולפתח קריירה ניהולית רבת ערך במערכת הבריאות. התוכנית תעניק לכם יתרון משמעותי בשוק התעסוקה, והזדמנות להשתלב ולבלוט במגוון תפקידי ניהול.

M.H.A+ B.A בניהול מערכות בריאות רק ב-3.5 שנים!

  מרוויחים משילוב מנצח
מאז פרוץ מגפת הקורונה, הוכיחה מערכת הבריאות את כוחה גם בזכות מנהלים מקצועיים שיודעים להתמודד עם אתגרים מורכבים ולהצעיד אותה קדימה. מטרת המסלול המשולב היא להכשיר אתכם לכך בזמן קצר ולאפשר לכם להגיע לשוק התעסוקה עם יתרון. הלימודים מקנים ראייה רחבה ועמוקה של המציאות הניהולית וכלים יישומיים בתחום הרפואי והניהולי כאחד: אבחון וזיהוי כלים בקהילה הקיימים במערכת הבריאות, כלים שימושיים מדעים ויישומן במערכת הבריאות, פיתוח חשיבה וניתוח ניהולי ומושגי יסוד בסיסים בתחומים מגוונים.

  מסלול אחד. שני תארים. יתרונות רבים
• רלוונטיות ועדכניות - התוכנית מותאמת לצרכים הנוכחיים והעתידיים של שירותי הבריאות המקומיים והבינ"ל.
• סגל הוראה איכותי- הסגל האקדמי כולל בעלי תפקידים מרכזיים בסקטור הבריאות בישראל, ביניהם מנהלי בתי חולים ומרכזים רפואיים.
• מסלול מותאם לאנשים עובדים - מתכונת לימודים היברידית, המאפשרת לשלב לימודים, עבודה וחיי משפחה.
• מקצוע מבוקש המשלב שליחות – להתפתח לקריירה ניהולית מתגמלת ולתפקידים המאפשרים להשפיע ולשנות את פני מערכת הבריאות.

   קריירה במגזר הציבורי והפרטי
אנו במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט דואגים לבוגרים שלנו במהלך התואר וגם לאחר קבלתו, לכן המרכז להכוון קריירה פיתח תוכנית הכוללת סדנאות והרצאות העוסקות בהכוונה תעסוקתית וכן יצרנו שיתופי פעולה עם קבוצת כללית וגופים שונים במערכת הבריאות המאפשרים השמה במרפאות, בבתי חולים ובמוסדות בריאות מגוונים.

   בסיס להתפתחות מקצועית
השילוב בין שני התארים, מעניק ראייה רחבה ומקיפה ביותר על מערכת הבריאות ונותן יתרון משמעותי בשוק העבודה.

תוכנית לימודים חדשנית. עדכנית. רלוונטית
חדש בשערי מדע ומשפט, לימודי ניהול מערכות בריאות עם דגש על בריאות דיגיטלית.
העתיד הולך לכיוון הבריאות הדיגיטלית. אנו זקוקים לטכנולוגיות חדשות להבנה, מניעה, אבחון וניהול מחלות המשפיעות על מיליוני אנשים. במהלך 5 השנים הבאות, תעשיית הבריאות הדיגיטלית צפויה לגדול בקצב של
כ 30% בשנה והביקוש לבוגרים בתחום גדל בהתאם. לכן אנחנו במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט זיהינו צורך זה ובמסגרת לימודי התואר הראשון פתחנו מסלול חדש אשר נותן דגש על בריאות דיגיטלית, במסלול זה תוכלו ללמוד קורס בחירה כגון: קידום בריאות באמצעים טכנולוגיים, אתגרי רפואת העתיד, ניהול רפואי בכלים טכנולוגיים ועוד. כמו כן גם במסגרת התואר השני לניהול מערכות בריאות ממשיך מסלול זה ובו תלמדו בקרוסי חובה כמו רפואה מותאמת אישית ובסימנריון קידום בריאות באמצעים טכנולוגיים.

קורס AI כחלק מתוכנית הלימודים, בחינם

  תנאי קבלה
בעלי ממוצע 90 ומעלה בתואר הראשון לניהול מערכות בריאות, יוכלו בשנה השלישית ללימודים, החל מהסמסטר השביעי להתחיל בלימודי תואר שני בניהול מערכות בריאות (M.H.A). סטודנטים כאמור, שיעמדו בהצלחה בתוכנית הלימודים המחייבת של שני התארים, יוכלו לסיים תואר ראשון ושני בתום 10 סמסטרים- 3.5 שנים קלנדריות בלבד!
לתנאי הקבלה ופרטים נוספים אודות תואר הראשון לניהול מערכות בריאות

לחצו כאן 

ראשי החוגים

ד"ר גיא טוביאס
ראש החוג לתואר ראשון בניהול מערכות בריאות

ד"ר גיא טוביאס
חבר סגל בכיר בפקולטה למדעי הבריאות, ד"ר טוביאס מומחה בבריאות הציבור הדנטלית, הוראת אפידמיולוגיה, קידום בריאות, ביולוגיה ואנטומיה. ועוסק במחקר של קידום בריאות בקרב אוכלוסיות מוחלשות, פיתוח טכנולוגית ממוחשבות ככלי לקידום בריאותו חקר משתנים בריאותיים בקרב שורדי השואה בישראל, לעמוד המלא של ד"ר טוביאס לחצו כאן >>
   
פרופ' סיגל סדצקי
פרופ סיגל סדצקי
פרופ' סדצקי, הינה רופאה מומחית בבריאות הציבור ואפידמיולוגיה. במהלך השנים עסקה בניהול מצבי חירום, קידום בריאות ומניעת תחלואה, קביעת מדיניות חיסונים, מעבדות בריאות הציבור, תזונה ומזון ועוד. בין השנים 2018–2019 הייתה מושאלת למטה ארגון הבריאות העולמי באירופה (World Health Emergency), שם עסקה בקביעת אסטרטגיות לניהול מצבי חירום ביולוגיים, כימיים וגרעיניים ובהכנת מדינות אירופה למשברים בריאותיים. מפברואר 2019 עד יולי 2020 כיהנה כראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, במסגרת תפקידה זה הייתה ממובילי קבלת ההחלטות ושינוי המדיניות עם התפרצות נגיף הקורונה בישראל.
לעמוד המלא של פרופ' סדצקי >>

צפו בסיפור ההצלחה של רביד, בוגרת התואר המשולב בניהול מערכות בריאות:


*ללא כפל מבצעים, נכון לשנת הלימודים תשפ"ד

מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.



מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.

כניסת סטודנט כניסת מרצה