מידע אודות המרכז האקדמי >> אודות המרכז האקדמי

אודות המרכז האקדמי

המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט -בהוד השרון - הוקם בשנת תשנ"ה 1995 על ידי עמותה של אנשי ציבור בתחום המשפט, הכלכלה והאקדמיה.
במרכז שלוש פקולטות עיקריות: הפקולטה למשפטים, הפקולטה לניהול והפקולטה למדעי הבריאות.

המוסד קיבל אישור מהמועצה להשכלה גבוהה לקיים לימודים לתואר ראשון ושני והם מתחלקים בפקולטות השונות: בפקולטה למשפטים ניתן ללמוד תואר ראשון במשפטים (LL.B), תואר שני מוסמך במשפטים (LL.M) ותואר שני בלימודי משפט ללא משפטנים (MA) בפקולטה לניהול ניתן ללמוד תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות (.B.A*), במנהל עסקים עם התמחות יזמות, שיווק ודיגיטל והתמחות של יזמות, פיננסים  ושוק ההון (B.A*),תואר ראשון במדיניות ציבורית, ממשל ומשפט (.B.A) ותואר שני במנהל עסקים (M.B.A*), ובפקולטה למדעי הבריאות, ניתן ללמוד, תואר ראשון בניהול מערכות בריאות (.B.A) , בדימות רפואי (B.sc)* ,בסיעוד (B.S.N*) ותואר שני בניהול מערכות בריאות (M.H.A)*.

חרטנו על דגלנו את השילוב בין חתירה בלתי מתפשרת למצוינות, לבין חיזוק הממד הערכי-חברתי בקרב באי שערינו, כמו גם יחס אישי וקיום ערוץ תקשורת פתוח ובלתי אמצעי בין הסטודנטים לסגל האקדמי ולסגל האדמיניסטרטיבי.

אנו שואפים להעניק לסטודנטים את מיטב הכלים וההכשרה להיות אנשי מקצוע מצליחים בתחומם ובמקביל להוות חלק בלתי נפרד מהקהילה אליה הם משתייכים ולתרום מידיעותיהם ומכישוריהם לקידומה.

אנו מתגאים באלפי בוגרינו המאיישים משרות ציבוריות, ניהוליות ומשפטיות מובילות, הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי.

הקמפוס

המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט ממוקם במרכז הוד השרון. הגישה לקמפוס נוחה, והחניה חופשית. המרכז מעמיד לרשות הסטודנטים כיתות לימוד ואולמות מרווחים, המצוידים באמצעי מולטימדיה חדישים ומספקים לסטודנטים מגוון רחב של שירותי מחשב מתקדמים. המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט מציע לסטודנטים קמפוס צעיר ותוסס, עם מדשאות ירוקות, קפיטריה, וכל התנאים הדרושים כדי ליהנות מאווירה לימודית נעימה ומתקדמת.

שירותים לסטודנט

דקאנט הסטודנטים
פועל לרווחת הסטודנטים במישור האישי - אקדמי תוך קיום קשר עם הגופים האקדמיים והמנהליים של שערי מדע ומשפט, הפעילות כוללת: מתן מענה לסטודנטים בעלי לקויות למידה וצרכים מיוחדים, חונכות אישית, תכנית כיתת המצוינות, מלגות חיצוניות, סדנאות והרצאות להעשרה, פעילות חברתית ותרבותית וכן מהווה גורם מקשר ותומך בפעילות אגודת הסטודנטים במרכז. לפרטים נוספים אודות דיקאנט הסטודנטים כנסו כאן.

התאמות בתנאי הבחינה בגין לקות למידה יינתנו על סמך אבחון בתוקף של עד 5 שנים מגורם מוסמך ע”י משרד הבריאות. האבחונים יועברו לאשרור גורם מוסמך מטעם שערי מדע ומשפט שעל פיו יקבעו ההתאמות.

שרות ההודעות

המרכז פיתח לסטודנטים שלו אפליקציה חדשה ועדכנית ממנה אתם מקבלים את כל ההודעות והעדכונים בהתרעות ישירות לנייד.

המרכז להכוון קריירה

המרכז פועל במטרה לסייע לסטודנטים להשתלב בעולם התעסוקה במגזר הציבורי והפרטי, כאשר הוא שם דגש על העצמת הסטודנטים עוד בטרם כניסתם לשוק התעסוקה, הן בפיתוח מודעות קריירה והן בהקניית כלים פרקטיים.
תוכנית השירותים של המרכז רחב ומגוון המספק לסטודנטים פעילויות רבות המכינות אותם ליום שאחרי התואר, שלל סדנאות, סיורים, כנסים, ירידם ועוד. לפרטים נרחבים אודות המרכז להכוון קריירה לחצו כאן

הקלות לחיילים המשרתים במילואים

המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט חתום על אמנת הסטודנט המשרת במילואים. סטודנטים ששרתו במילואים זכאים להקלות על פי המפורט באמנה. לקריאת האמנה לחץ כאן
בנוסף משרתי המילאוים מקבלים פטור מקורס בחירה כנגד מספר ימי מילואים בשנה/בתואר לפרטים נוספים פנה למנהל סטודנטים

*המועצה להשכלה גבוהה אישרה את פתיחת התוכנית והענקת התואר מותנת באישורה.

מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.



מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.

כניסת סטודנט כניסת מרצה