תואר ראשון ושני ב-3 ו-3.5 שנים >> תואר ראשון B.A + תואר שני M.B.A במנהל עסקים

תואר ראשון B.A + תואר שני M.B.A במנהל עסקים

נפתחה ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ה - אוקטובר 2024

אנו חיים בעולם שמתקדם במהירות האור וחווה שינויים תכופים בכל התחומים, אנו מזמינים אתכם להכיר את המסלול הבלעדי של שערי מדע ומשפט, המכשיר מומחים בעולם העסקים אשר יעניק לכם יתרון פתיחה משמעותי, איכותי ומהיר לקריירה. מסלול אשר יאפשר לכם להתחבר ולהוביל במשק בתוך 3 שנים בלבד!

למי מיועד המסלול המואץ לעסקים?

התוכנית הייחודית לעסקים בדגש על יזמות וחדשנות של שערי מדע ומשפט טומנת בחובה ידע מהותי וחשוב כמעט לכל ארגון, בכל מגזר – ציבורי או פרטי וחשוב לא פחות ליזמים ובעלי עסקים קטנים או גדולים. המסלול מתאים במיוחד למי שמעוניין לקבל הבנה עמוקה בעולם העסקים ולהוביל במשק בתוך זמן קצר.
המסלול מתאים גם למעוניינים בלימודי ראיית חשבון ומאפשר שילוב של 2 תארים ב-4 שנים עם אפשרות הסמכה לראיית חשבון וידע עסקי מהותי.

תואר ראשון במנהל עסקים B.A
התוכנית הייחודית להבנת השפה העסקית בדגש על יזמות והתמחויות מהמובילות ביותר במשק לבחירה: יזמות ושיווק דיגיטלי, יזמות פיננסים ושוק ההון,
לפרטים נוספים אודות התואר הראשון במנהל עסקים לחצו כאן >>

תואר ראשון במנהל עסקים - חשבונאות B.A
בשנים האחרונות הביקוש לרואי חשבון הולך וגדל. המסלול לתואר ראשון במיקוד לחשבונאות מאפשר לכם להתברג בתפקידי מפתח בחברות ובארגונים מובילים ובתנאים מעולים ופותח לכם אפשרות להסמכה לרואי חשבון עם ידע עסקי מהותי. כולל הכנה למבחני הרשות. מסלול הלימודים בהתמחות זו בשילוב תואר שני במנהל עסקים הינו 4 שנים.
לפרטים נוספים אודות תואר ראשון בלימודי חשבונאות לחצו כאן >>

תואר שני במנהל עסקים M.B.A
התואר השני והחדש במנהל עסקים מקנה לסטודנטים את הידע הכי נכון בדרך הכי נוחה ומאפשר לכם להתקדם בזכותו לתפקידים נחשקים במשק, עם תוכנית חדשה ויוקרתית אשר נועדה להכשיר את בוגריה לתפקידי מפתח וניהול במגוון ארגונים ועסקים.
לפרטים נוספים אודות התואר השני במנהל עסקים M.B.A לחצו כאן >>

קורס AI כחלק מתוכנית הלימודים, בחינם

יתרונות המסלול המואץ לעסקים

 

השילוב המנצח של שני התארים

המסלול מאפשר לכם להיות בעלי שני תארים מבוקשים בזמן קצר, להרחיב אופקים ולהעמיק את הידע בעסקים ויזמות. בזכות השילוב הייחודי של שני התארים תוכלו לצאת לשוק התעסוקה עם יתרון פתיחה משמעותי וליהנות ממגוון אפשרויות תעסוקה רלוונטיות. סטודנטים המתקבלים למסלול זה יהנו מ 6 נזי"ם ופטור מקורסי בחירה אותם כבר למדו בתואר הראשון וסיימו בציון של 70 לפחות, כך שהסמסטר הראשון לתואר השני יהיה מצומם ואינו מכביד.

קריירה בעולם העסקים

בין אם אתם יזמים בנפש ואנשי עסקים בדם ובין אם אתם מעוניינים להתברג בתפקידי מפתח בארגונים הגדולים במשק - המסלול המואץ לעסקים פותח בפניכם אופק תעסוקתי רחב ומקנה הבנה עמוקה בעולם העסקים וידע החשוב כמעט לכל תחום, בכל ארגון ובכל מגזר.

בסיס להתפתחות מקצועית
השילוב בין התארים העדכניים ביותר לעולם העסקים של היום מעניק ראייה עמוקה ואופק עסקי רחב המאפשר לכם למצות את היכולות העסקיות שלכם במהירות ולצאת לשוק התעסוקה מוכנים יותר.

סגל מרצים מומחים

את התוכנית ילוו סגל המרצים הבכירים המגיעים עם נסיון רב בעולם העסקים, היזמות והיעוץ הכלכלי, אשר אותו יחלקו וישתפו, זאת יחד עם ליווי אישי למטרת הצלחתם וצמיחתם המקצועית של כלל הסטודנטים.

<ד"ר רוני לזר


בראש התוכנית לתואר ראשון במנהל עסקים, עומד ד''ר (רו"ח) רוני לזר. ד"ר לזר שימש כאיש סגל בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת יוסטון בטקסס ומשמש כמרצה בתוכניות מובילות למנע"ס (MBA & EMBA), בארה"ב, באירופה ובמזרח אסיה ב 15 השנים האחרונות. לאורך שנות ההוראה בבתי הספר השונים הוא זכה לפרסי הוראה רבים והיה אחראי על מערכי שיפור הוראה והטמעת טכנולוגיות למידה מתקדמות.
לעמוד המלא של ד"ר לזר >>
פרופ' שמואל סטשבסקי

פרופ שמואל סטשבסקי
דיקאן הפקולטה לניהול וראש החוג לתואר שני- M.B.A, מומחה בניהול, ביזמות, בהי-טק, באינטרנט ובמסחר אלקטרוני, בניהול פרויקטים, במשחקי עסקים ובהתנהגות ארגונית. לעמוד המלא של פרופ' סטשבסקי לחצו כאן >>

תנאי קבלה ומתווה לימודים למסלול המואץ לתואר ראשון ושני במנהל עסקים

  • המסלול המואץ דורש ממוצע של 80 לפחות ועמידה בדרשיות התואר הראשון במנהל עסקים B.A
  • במסגרת מסלול זה לומד הסטודנט סמסטר אחד בתואר השני במקביל לשנה האחרונה ללימודי התואר הראשון, ולאחר מכן שני סמסטרים נוספים בתואר השני בלבד.
  • הסטודנטים יהיו פטורים מקורסי ההשלמה וכן מ- 6 נ"ז לכל היותר בלימודי ה- MBA.
  • סטודנטים בהתמחות יזמות ושיווק דיגיטלי או יזמות פיננסים ושוק ההון, יוכלו לסיים את שני התארים תוך פרק זמן כולל של 3 שנים.
  • סטודנטים בהתמחות בחשבונאות יוכלו לסיים את שני התארים תוך פרק זמן כולל של 4 שנים.

לתנאי הקבלה ופרטים נוספים אודות התואר הראשון במנהל עסקים

לחצו כאן

*המועצה להשכלה גבוהה אישרה את פתיחת התוכניות ללימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים והענקת התארים מותנת באישורה.

מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.



מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.

כניסת סטודנט כניסת מרצה