תמונת רקע

הודעת קורונה-23

לסטודנטים שלום
מה שלומכם?

בסיומו של השבוע הראשון של הבחינות אנחנו מבקשים לחזור ולחדד את ההנחיות לביצוע בחינות בצורה מקוונת.
לצערנו עדיין יש סטודנטים שלא קראו את ההנחיות ואינם יודעים איך לגשת לבחינה, על כן נא קראו ההנחיות שלהלן ובדקו עצמכם שאתם מוכנים לקראת מועד הבחינה הבא.
לכל סיוע טכני ניתן לפנות אל מחלקת המחשוב בלבד בטלפונים 09/7750396 או 09/7750320.
בכל בעיה אחרת נא פנו אל רכזות השנים.
אנחנו מזמינים את כל מי שמרגיש שאינו בטוח באופן עריכת הבחינות ליצור קשר עם הרכזת דרך שליחת הודעה ואנחנו ניצור קשר לשם מתן הסבר אישי.
לנוחיותכם מצ"ב קישור לסרטון הסבר ביחס לביצוע הבחינות המקוונות ובנוסף, להלן פירוט ההנחיות בקצרה:

1. יש לוודא שאתם יודעים את מועד הבחינה ואת השעה שלה על פי לוח הבחינות שבתחנת המידע.
2. יש להיכנס לאתר הקורס של הבחינה הרלוונטית>הודעות ולהיכנס לפגישת הוובקס המצוינת בהודעה הרלוונטית. פגישת הוובקס פתוחה החל משעה לפני שעת הבחינה בפועל והיא נועדה לשם ההשגחה. לאחר כניסה לפגישה יבוצע זיהוי של הסטודנט מול משגיחים.
יובהר כי שמו של סטודנט שלא ביצע את הזיהוי מול המשגיחים יועבר לידיעת המרצה אשר יקבל החלטה אם לבדוק את מחברת הבחינה או לא.
3. הבחינה עצמה תופיע לכם בהגשת עבודות שבתחנת המידע. מתחת לכפתור "אתרי קורסים" ישנו כפתור הגש עבודות. יש להיכנס לקורס הרלוונטי לבחינה ושם תופיע הבחינה הרלוונטית כ"מטלה".
4. יש לפתוח הקובץ ולכתוב את הבחינה על גבי המחשב או בכתב ובסיום כתיבת הבחינה להגיש דרך כפתור ההגשה. במידה וכתבתם את הבחינה בכתב יד יש לסרוק אותה כקובץ אחד למחשב.
5. שימו לב למועד ההגשה האחרון המצוין בכל מטלה. לאחר חלוף מועד זה תיבת ההגשה תיסגר ולא ניתן יהיה להגיש את הבחינה..

בהצלחה לכולם

מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.



מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.

כניסת סטודנט כניסת מרצה