תמונת רקע
חדשות ועדכונים >> הודעות קורונה >> הודעת קורונה מס' 5 (תשפ"א) - פודקאסטים, משוב הוראה, בחינות סמסטר א' ומתווה לימודים בסמסטר ב'

הודעת קורונה מס' 5 (תשפ"א) - פודקאסטים, משוב הוראה, בחינות סמסטר א' ומתווה לימודים בסמסטר ב'

פודקאסטים
כפי שפרסמנו בהודעות קודמות אנו יוצאים לדרך עם הפודקאסטים האקדמיים של המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט. בשלב ראשון אנו עורכים פיילוט של חמישה נושאים שנבחרו מבין הנושאים עליהם הצבעתם בשאלון ששלחנו אליכם.
הפודקאסטים הנ"ל יסייעו לכם בהכנה לבחינות וירחיבו את ההבנה והידע בכל תחום בו הם יעסקו.

לכניסה אל עמוד הפודקאסטים של המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט לחצו כאן.

בכניסה אל העמוד תוכלו להאזין לפודקאסט של פרופ' מיכל טמיר בנושא "הסדר טיעון" מהקורס סדר דין פלילי, וכן פודקאסט של ד"ר אורן בשן בנושא "עקומת ההיצע והיצרן" בקורס מבוא למיקרו כלכלה.
במהלך השבוע הקרוב יעודכנו בעמוד זה עוד 3 פודקאסטים נוספים ובהמשך אנו מקווים כי נוכל להרחיב היריעה, ככל שנמצא כי היא מסייעת ואתם מגלים בה עניין

משוב הוראה
לתשומת לבכם, כבכל סיום סמסטר אנו עורכים משוב הוראה ביחס לקורסים שנלמדו בסמסטר החולף.
משוב ההוראה של סמסטר א' עתיד להיפתח ביום ראשון הקרוב, 24.1.21 ויהיה זמין למענה למשך שבועיים. המשוב הינו אינטרנטי ומופיע באתרי הקורסים. ביום ראשון תשלח על כך הודעה מסודרת. נא עקבו אחר ההנחיות.
נשמח מאוד לשיתוף פעולה מלא של כולכם לשם קבלת אינדיקציות טובות ביחס להוראה ועל מנת שנוכל ללמוד מתוצאות המשוב ולהפיק מהם לקחים.
בין הממלאים משוב מלא יוגרלו כרטיסים זוגיים להטבות שונות!!!

בחינות בקמפוס
כפי שהודענו בהודעות הקורונה הקודמות, הבחינות של סמסטר א' יתקיימו באופן מקוון, בהתאם למתווה המפורט ששלחנו בשבוע שעבר.

על פי תקנות הקורונה החדשות המתייחסות להידוק הסגר, כפי שאושרו הבוקר על ידי הכנסת, תתאפשר גישה אל הקמפוס לצורך בחינות במגבלה של עד 5% מהסטודנטים הלומדים בו בכפוף לתנאים שלהלן:

1. הגעה אל הקמפוס לשם ביצוע הבחינות תיוחד לטובת סטודנטים (1) המתקשים בביצוע בחינות מקוונות בביתם בשל תשתיות אינטרנט וחשמל לקויות וכן (2) לטובת הענקת הקלות בבחינות למי שזכאי להן על פי אבחון שאושר (לרבות שכתוב והקראה).
2. אישור הגעה לקמפוס לסטודנטים האמורים בסעיף א לעיל מותנה באישור מוקדם של מנכ"ל המרכז ומנכ"ל המועצה להשכלה גבוהה.

במהלך השבוע הבא נשלח אליכם טופס רישום לביצוע בחינות בקמפוס. סטודנטים המעוניינים להבחן בקמפוס יתבקשו למלא את שמם בטופס ורשימות אלה יועברו על ידינו לאישור מל"ג.
סטודנט שלא ירשם בטופס האמור לא יוכל להגיע אל הקמפוס לאור היעדר אישור המל"ג בעניינו.
נא זכרו!! בעת הגעה אל הקמפוס יש לשמור על ההנחיות וכמובן יש להימנע מהגעה בכל מקרה של חום, תסמיני קורונה אחרים, אבחנה כחולה מאומת או חשיפה לחולה כאמור.
יודגש כי בבחינה המתקיימת במרכז באופן פרונטאלי לא תינתן תוספת זמן של שעה כפי שניתן בבחינות המקוונות שכן שעה זו נועדה לעניינים הטכניים הכרוכים בביצוע בחינה מקוונת.
אנו מבקשים להזכיר, כפי שהתבקשתם בהודעת קורונה מס' 4, מי שזכאי ואושרה לו הקלה בבחינות מסוג "הקראה" ומבקש לעשות שימוש בהקלה זו בבחינות הקרובות, מתבקש לעדכן את רכזת השנה כעת וללא דיחוי לשם הענקת ההקלה שאושרה, בפועל.

מתווה לימודים בסמסטר ב'
לאחר בחינה מעמיקה של הנחיות משרד הבריאות והמועצה להשכלה גבוהה ולאור הערכת מצב שנעשתה על ידי הנהלת המרכז וראשי החוגים הוחלט כי סמסטר ב', המתחיל ביום י"ז באדר תשפ"א, 1 במרס 2021 יתחיל במתווה לימודים מקוון באמצעות הוובקס בדומה לאופן הלמידה בסמסטר א' החולף.
בעתיד וככל שהנחיות משרד הבריאות והמועצה להשכלה גבוהה ישתנו ויאפשרו זאת, ישקול המרכז לשנות את מתווה הלימודים של סמסטר ב' ולקבוע לימודים או שיעורי תגבור בקמפוס – כמובן שהודעה על כל שינוי תשלח אליכם מבעוד מועד.

אנו מזמינים אתכם להפיק את המירב מהשבוע האחרון של הסמסטר, מאחלים המשך הנאה מהלמידה והצלחה רבה בבחינות
שבת שלום ובריאות איתנה לכם ולבני משפחותיכם
המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט

 

מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.



מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.

כניסת סטודנט כניסת מרצה