תמונת רקע

הודעת קורונה 26

לסטודנטים שלום,

לקראת סיומו של השבוע הראשון של סמסטר הקיץ אנו שמחים לראות את כולם שבים ללמידה המקוונת ומקווים שהכל מתנהל כשורה.

שימו לב כי ערוץ זה נועד לסייע בבעיות טכניות הנוגעות לתפעול המערכות המתוקשבות בלבד.
בכל שאלה אחרת הנכם מוזמנים לפנות כמו תמיד אל רכזות השנים באמצעות תחנת המידע לסטודנט>פניה למזכירות.
לתשומת לבכם
בימים אלה קיים, באופן טבעי, עומס רב של פניות ואנו עושים את כל הנדרש למענה מהיר.
כפי שפרסמנו בעבר, הערוץ הנכון, היעיל והמהיר ביותר לבירור או בקשה אל המזכירות האקדמית הוא באמצעות פניה דרך תחנת המידע לסטודנט.
כשיטת עבודה, המזכירות האקדמית נותנת עדיפות למענה על פניות בערוץ זה והמענה עליהן מהיר במיוחד.
ככל שמתאפשר אנא סייעו לנו במאמץ זה ועשו שימוש בפניה מקוונת למזכירות והימנעו כמה שניתן מלפנות טלפונית וכך זמני התגובה והטיפול בבקשות יהיו זריזים יותר.
מיותר לציין כי מינהל הסטודנטים זמין כמו תמיד גם בטלפון ובכל ערוץ אחר אך יש לקבל בהבנה במקרה של עיכוב במענה שלא באמצעות תחנת המידע.
הבהרה נוספת ביחס לבחינות/עבודות
בקורס בו בחר מרצה בחלופת עבודה במקום בחינה, לא מתקיים מועד ב' והציון בעבודה שהוגשה הוא הקובע.

אנו מאחלים לכם המשך הצלחה ובריאות איתנה לכם וליקרים לכם

שבת שלום

מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.



מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.

כניסת סטודנט כניסת מרצה