הפקולטה לניהול >> לימודי ערב בתואר ראשון במנהל עסקים

לימודי ערב בתואר ראשון במנהל עסקים

פתיחת שנת הלימודים ב- 3.11.24

הטבת 5,000 ₪ לנרשמים עכשיו!
*ללא כפל מבצעים

השילוב המושלם בין קריירה ולימודים עם גמישות ומצוינות במסלול ייחודי המותאם לחיי היום יום שלך

מסלול לימודי הערב לתואר ראשון במנהל עסקים הוא מסלול ייחודי המאפשר ללומדים גמישות מירבית כך שיוכלו ללמוד לתואר הראשון ולעבוד במקביל ללימודים וזאת מבלי להתפשר על איכות הלימודים .

בזכות מסלול ייחודי זה, תוכלו לצבור ניסיון תעסוקתי עוד במהלך לימודי התואר, כך שבסיומו תזכו ליתרון משמעותי בשוק העבודה .

המסלול כולל מערכת שעות נוחה, עם שיעורים הנלמדים בשעות הערב בלבד, באופן היבדרידי וגמיש, המשלב למידה מהקמפוס ולמידה מקוונת מהבית. כל השיעורים והתרגולים בכלל ההתמחויות מוקלטות ומועלות לאתרי הקורסים, כך שניתן יהיה לצפות בהם בחופשיות גם במועד מאוחר יותר.

המסלול מתאים לאנשים בשלבים שונים בקריירה, המעוניינים להעמיק את הידע הניהולי שלהם, הן בהיבט האקדמי והן בהיבט המעשי. מסלול לימודי הערב יעניק לכם את הגמישות והכלים להתקדם בקריירה שלכם, להרחיב את הידע העסקי שלכם ולפתח מיומנויות ניהוליות חיוניות - כל זאת מבלי לוותר על החיים האישיים והמקצועיים שלכם.

ייחודו של מסלול לימודי הערב

מסלול ערב המותאם לאנשים עובדים - הלימודים מתקיימים 3 פעמים בשבוע בשעות אחה"צ , כך שניתן לעבוד תוך כדי התואר.

למידה היברידית - שילוב לימודים בזום כבר מהסמסטר הראשון (זאת לעומת מסלול לימודי בוקר שבו משולבים לימודים בזום רק החל מהסמסטר השני).

עלות תואר מוזלת – עלות התואר במסלול הערב הינה נמוכה יותר לעומת מסלול הבוקר של התואר.

נרשמים עכשיו ומשלמים ב- 2025

מה לומדים במסלול?

התוכנית לתואר ראשון במנהל עסקים כוללת מגוון רחב של קורסים עדכניים ברמה אקדמית גבוהה בתחומים הנמצאים בליבת התחום של מנהל העסקים והיזמות.

בין הקורסים הנלמדים בכל מסלולי ההתמחות בתואר: יסודות השיווק, מימון, ניהול והתנהגות ארגונית, ניהול משאבי אנוש, יסודות מערכות מידע, חדשנות טכנולוגית, ועוד.

מטרת התואר היא להקנות לסטודנטים את הידע והמיומנויות הנדרשות בניהול עסקים, כולל הבנה עסקית, פיננסית, שיווקית ועם דגש על יזמות וחדשנות, כך שיוכלו בעתיד להשתלב בתפקידי מפתח בארגונים עסקיים ובמוסדות ציבוריים שונים.

התמחויות במסלול לימודי ערב לתואר ראשון במנהל עסקים

מסלול לימודי הערב מתקיים בשתי התמחויות הבאות:

התמחות ביזמות, שיווק ודיגיטל

התמחות המקנה הכשרה כלים וידע מקיף בנוגע ליזמות , שיווק דיגיטלי וקידום עסק בעידן הדיגיטלי של ימינו. בין הקורסים שנלמדים במסגרת ההתמחות: כתיבת תוכנית עסקית, שיווק דיגיטלי, כלכלה התנהגותית , תקשורת שיווקית, שיווק אינטרנטי, התנהגות צרכנים בעידן הדיגיטל, יזמות טכנולוגית ועוד.

יש לשים באנר קליקבילי להתמחות הנל

התמחות ביזמות, פיננסים ושוק ההון.

ההתמחות מקנה ידע מקיף בתחומי היזמות, ומימון. בין הקורסים הנלמדים במסגרת ההתמחות: כלכלה התנהגותית, יזמות טכנולוגית, כתיבת תוכנית עסקית, מבוא לפינטק, ניהול פיננסי , מימון חברות, ניהול השקעות ושוק ההון, ניהול סיכונים פיננסיים, מכשירים פיננסיים נגזרים, בנקאות, ועוד.

יש לשים באנר קליקבילי להתמחות הנל

למי מתאים לימודי ערב בתואר ראשון במנהל עסקים

1. אנשים שעובדים בשעות הבוקר וחשוב להם להמשיך לעבוד ולהתפרנס גם במהלך תקופת לימודי התואר.

2. אנשים שמעוניינים להתחיל לפתח את הקריירה כבר בשלב לימודי התואר ושואפים למצוא עבודה משמעותית במשרה מלאה ולא להסתפק בעבודות זמניות , כך שיוכלו לצבור ניסיון מעשי משמעותי בזמן שהם סטודנטים, מה שיתרום לעתידם המקצועי.

3. אנשים שמעדיפים ללמוד בשעות הערב ופחות מתחברים ללימודים בשעות הבוקר, כדי להשאיר לעצמם זמן לעיסוקים אחרים במהלך היום.

4. אנשים בשלבי מעבר קריירה: אנשים שמעוניינים לבצע הסבה מקצועית או להרחיב את אפשרויות הקריירה שלהם ולכן מחפשים מסלול לימודים גמיש שלא יחייב אותם לעצור את שאר העיסוקים שלהם במהלך לימודי התואר.

5. יזמים ובעלי עסקים: אנשים שיש להם עסק משלהם או שואפים להקים אחד. התוכנית תעניק להם את הכלים הנדרשים להצלחה, ובזכות מסלול הלימודים הגמיש יוכלו להתחיל ולפתח את העסק כבר במהלך הלימודים.

6. אנשים המחפשים איזון: אנשים שמעוניינים לשלב בין לימודים, עבודה וחיים אישיים בצורה אופטימלית.

סגל אקדמי - לא לכתוב - מידע יהיה מהמכללה

ליצירת קשר לפרטים נוספים וייעוץ נוסף 

מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.



מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.

כניסת סטודנט כניסת מרצה