הדמיה לדיגיטל
הפקולטה לניהול >> התמחות ביזמות, שיווק ודיגיטל במסגרת תואר שני במנהל עסקים

התמחות ביזמות, שיווק ודיגיטל במסגרת תואר שני במנהל עסקים

אודות ההתמחות

התמחות ביזמות שיווק ודיגיטל במסגרת התואר השני במנהל עסקים (M.B.A) היא התמחות חדשה וייחודית שמטרתה להכשיר את בוגריה לתפקידי ניהול ולקנות להם ידע וכלים מתקדמים בניהול, יזמות, שיווק ודיגיטל תוך ראייה עדכנית המותאמת לעולם העסקי ולעידן הדיגיטלי של ימינו ומתוך חיבור לתעשייה.

תוכנית הלימודים להתמחות ביזמות, שיווק ודיגיטל

היקף תכנית הלימודים בלימודי מוסמך במינהל עסקים (M.B.A) הינו 42 ש"ס/נקודות זכות הנפרסים על פני שלושה סמסטרים.

תוכנית הלימודים כוללת קורסי חובה אותם לומדים כל הסטודנטים בתואר השני למנהל עסקים במרכז האקדמי שערי משפט, ללא תלות בהתמחות הנבחרת.

בין הקורסים הנלמדים:

יסודות השיווק, יסודות המימון, ניהול והתנהגות ארגונית, ניהול משאבי אנוש, ניהול מערכות מידע, משחק עסקים מתקדם, ניתוח דוחות כספיים והערכת שווי חברות, ניהול בינלאומי, התנהגות צרכנים בעידן הדיגיטל, אתיקה עסקית, וקורס משפט עסקי הנוגע להיבטים משפטיים הרלוונטים לעסקים.

בנוסף לקורסי הבסיס, יילמדו במסגרת ההתמחות ביזמות שיווק ודיגיטל גם קורסי ההתמחות הבאים:

  • יזמות - במסגרת הקורס תלמדו על כל התהליכים להקמת עסק חדש החל משלב הרעיון ועד שלב הביצוע כולל תכנון אסטרטגי וניהול המיזם.
  • יזמות טכנולוגית ותוכנית עסקית – במסגרת קורס תלמדו על תהליך בניית מיזמים טכנולוגים תוך התייחסות להיבטים שונים: אסטרטגי, כלכלי-פיננסי, שיווקי, וטכנולוגי. תלמדו על בדיקת היתכנות של מיזם, כתיבת תוכנית עסקית, ועוד.
  • שיווק דיגיטלי - הקורס עוסק בשיווק דיגיטלי אונליין במדיות הדיגיטליות השונות.
  • תקשורת שיווקית ומסחר באינטרנט - הקורס עוסק בעולם השיווק הדיגיטלי, בדרך בה צרכנים קונים מוצרים ושירותים אונליין ובפתרונות של ארגונים לצרכים השיווקיים העדכניים במדיות הדיגיטליות.
  • פרויקט גמר ביזמות, שיווק ודיגיטל – פרויקט גמר במסגרתו מתכננים צוותי סטודנטים פתרון עסקי חדשני בתחום השיווק והדיגיטל תוך שימוש בידע והכלים שרכשו במהלך הלימודים.

למי מתאימה ההתמחות

התמחות ביזמות, שיווק ודיגיטל מתאימה לבוגרי תואר ראשון המעוניינים לקבל כלים עדכניים ורלוונטיים בניהול עסקים ובשיווק וקידום עסק בעולם הדיגיטלי ההולך ומתפתח.

ההתמחות מתאימה למי שמעוניין להשתלב בעתיד תפקידי שיווק, דיגיטל, אסטרטגיה ותפקידי ניהול, לאלו שרוצים לקבל ידע וכלים ניהוליים, לכל אלו שרוצים לשדרג את הקריירה ולייצר יתרון תחרותי שיסייע להם להשתלב בתפקידי מפתח בארגונים עסקיים ובמוסדות ציבוריים שונים, וגם לאלה השוקלים בעתיד להקים עסק עצמאי.

עם סיום הלימודים, תינתן בנוסף לתעודת ה- M.B.A , תעודה נוספת ובה תצוין ההתמחות ביזמות, שיווק ודיגיטל.

כלים שרוכשים בהתמחות

במסגרת ההתמחות בתואר תרכשו ידע מקיף בתחומי היזמות והשיווק בעולם של מסחר מקוון. תלמדו על יזמות, פיתוח תוכנית עסקית, שיווק דיגיטלי, תקשורת שיווקית ומסחר באינטרנט, תכנון תוכנית שיווקית, התנהגות צרכנים בעידן הדיגיטל, יזמות טכנולוגית ועוד.

הכלים שתרכשו במסגרת ההתמחות בתואר, ישמשו אתכם בהמשך בשוק העבודה ויעזרו לכם לבלוט ולהקנות לכם יתרון תעסוקתי על פני מועמדים אחרים. תוכלו להשתלב בסיום התואר במגוון תפקידים הדורשים הבנה עסקית ושיווקית ובפרט בתפקידים הקשורים בתחומי שיווק ומכירות, שיווק ומסחר דיגיטלי, יזמות, אסטרטגיה ועוד. מדובר בתחומים רבים שהינם בעלי ביקוש גבוה בשוק העבודה התחרותי של ימינו.

בין סגל המרצים

ד"ר אלאונורה שקולניק

ד"ר אלאונורה שקולניק
ד"ר שקולניק הינה בעלת מספר תארים אקדמיים גבוהים, ביניהם תואר שני בהנדסה כימית, תואר שלישי בכימיה אורגנית ומנהל עסקים. אחרי עשרות שנים בעסקים והיי-טק, מביא ד"ר שקולניק לאקדמיה את הניסיון מעשי ביזמות וניהול מוצלח. אלאונורה מפתחת קורסים ותכניות לקידום יזמות טכנולוגית באקדמיה ובקהילה. ד"ר שקולניק מקימה ועוזרת לעמותות רבות בתחום היזמות, בריאות וקידום של מדינת ישראל בעולם. אלאונורה מייסדת ומנהלת "מרכז א.ש. לדיאטה מנטלית" לקידום שיטה "מניפת הבריאות" הייחודית.
ד"ר שרון סורוקר


בעל דוקטורט במנהל עסקים ופוסט דוקטורט מהאקדמיה הישראלית למדעים. מומחה בתחום האנרגיה, בעל נסיון בממשלה, בניהול חברות עסקיות, צוותי מחקר ובאקדמיה תוך שת"פ עם חוקרים בולטים ממוסדות מחקר בינ"ל. ניהל צוות מומחים שגיבש תוכנית לאומית למשק האנרגיה בישראל, תוך מעבר לשימוש נרחב באנרגיות מתחדשות. מתעניין בנושאי יזמות, חשיבה יצירתית, שיווק וקיימות. שחקן כדורעף לא רע, ואוהב מאוד את הים.

תיאור כללי על פרויקט הגמר

פרויקט הגמר ביזמות וחדשנות ביזמות שיווק ודיגיטל הינו למעשה עבודה מסכמת מעשית של הלימודים לתואר שני במנהל עסקים. הסטודנטים יבצעו את הפרויקט בצוותים ויעסקו בתכנון פרויקט עסקי חדשני או שיפור משמעותי של תהליך קיים בתחום השיווק והדיגיטל, תוך שימוש בכלים שרכשו בלימודיהם ותוך התייחסות למגוון ההיבטים הניהוליים והתפעוליים (מימון, שיווק, ניהול, תפעול, יזמות, מערכות מידע). במסגרת הפרויקט יבצעו סטודנטים מחקר שוק, ויכינו תוכנית עסקית ומצגת למשקיעים

מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.



מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.

כניסת סטודנט כניסת מרצה