התמחות בשיווק ויזמות
הפקולטה לניהול >> התמחות ביזמות, שיווק ודיגיטל במסגרת תואר ראשון במנהל עסקים

התמחות ביזמות, שיווק ודיגיטל במסגרת תואר ראשון במנהל עסקים

אודות ההתמחות

בעשורים האחרונים הטכנולוגיה הולכת ומפתחת, ובעקבותיה נוצרו שינויים מרחיקי לכת גם בהרגלי הצריכה. רוב המסחר הפך מקוון ובעולם הדיגיטלי של ימינו - עם הסמארטפונים, האפליקציות, והרשתות חברתיות, גם ההתנהלות העסקית של חברות שינתה את פניה והתאימה עצמה לעידן החדש. כיום, כמעט כל חברה וארגון חייבים להשתמש בפלטפורמות הדיגיטליות על מנת להגיע לקהל היעד שלהם ולייצר מכירות. מסיבה זו תחום השיווק הדיגיטלי צבר תאוצה בשנים האחרונות והינו בעל ביקוש רב במשק.

ההתמחות ביזמות, שיווק ודיגיטל במסגרת התואר הראשון במנהל עסקים נועדה לענות על צורך זה ולספק את ההכשרה והידע הנדרש כדי שיוכלו לעסוק בעתיד במגוון תפקידים בעולמות השיווק הדיגיטלי והיזמות. בין הקורסים הנלמדים בהתמחות זו: התנהגות צרכנים בעידן הדיגיטל, שיווק דיגיטלי ,יזמות טכנולוגית ותכנית עסקית ועוד.

תוכנית הלימודים כוללת מגוון קורסים עדכניים ברמה אקדמית גבוהה עם חיבור לתעשייה. התוכנית נלמדת ע"י סגל מרצים מומחים ומובילים בתחומם, אנשי אקדמיה ותעשייה מן השורה הראשונה.

תוכנית הלימוד להתמחות

היקף תכנית הלימודים במסלול ההתמחות ביזמות, שיווק ודיגיטל הינו 120 נקודות זכות הנפרסים על פני 7 סמסטרים רצופים (א', ב', קיץ), וסיום התואר תוך שנתיים וחצי בלבד.

הלימודים במסגרת התמחות זו נלמדים באופן פרונטלי בקמפוס בשילוב עם לימודים מקוונים בזום.­ הלימודים מתקיימים 3 פעמים בשבוע משעות הבוקר עד אחר הצהריים (ובסמסטר קיץ פעמיים בשבוע).

תוכנית הלימודים כוללת קורסי חובה (76 נ"ז) אותם לומדים כלל הסטודנטים בתואר הראשון למנהל עסקים, ללא תלות בהתמחות הנבחרת, ביניהם: יסודות השיווק, מיקרו כלכלה, מאקרו כלכלה, יסודות מערכות מידע, ניהול והתנהגות ארגונית, סטטיסטיקה ומתמטיקה למנהל עסקים, תורת ההחלטות וחקר ביצועים, ניתוח דוחות כספיים, שיטות מחקר, אסטרטגיה, דיני תאגידים, ועוד.

בנוסף לקורסי הבסיס, ילמדו מגוון קורסי חובה נוספים (22 נ"ז) וקורסי בחירה (22 נ"ז) בתחומים הרלוונטים להתמחות ביזמות, שיווק ודגיטל.

קורסי החובה במסגרת ההתמחות כוללים: חשבונאות, יישומי אופיס למתקדמים, ניהול משא ומתן, ניהול פרויקטים, יסודות המימון , כלכלה התנהגותית ואספקטים משפטיים של יזמות טכנולוגית.

בנוסף לאלו ילמדו גם קורסי בחירה, ביניהם: מבוא ליזמות, יזמות טכנולוגית ותוכנית עסקית, שיווק דיגיטלי, התנהגות צרכנים בעידן הדיגיטלי, מחקרי שוק, פודקאסטים, יזמות ספורט ועוד.

כמו כן , מסלול ההתמחות ביזמות, שיווק ודיגיטל כולל גם פרויקט גמר.

בתום הלימודים תינתן בנוסף לתעודת ה - B.A במנהל עסקים, תעודה נוספת ובה יצוין כי סיימו התמחות ביזמות, שיווק ודיגיטל.

למי מתאימה ההתמחות

ההתמחות ביזמות, שיווק ודיגיטל משלבת קורסים מעמיקים בעולם היזמות מחד ועולם השיווק מאידך. ההתמחות מתאימה לאלו המעוניינים לקבל הכשרה כלים וידע מקיף בנוגע ליזמות ושיווק דיגיטלי וקידום עסק בעידן הדיגיטלי של ימינו, וגם לכל מי שמעוניין להשתלב בעתיד בתפקידים בעולמות השיווק, דיגיטל, אסטרטגיה ובתפקידי ניהול ואף כאלה השוקלים בעתיד להקים עסק עצמאי.

כלים שרוכשים בהתמחות

ההתמחות ביזמות, שיווק ודיגיטל מספקת ללומדים ידע רב תחומי מקיף וכלים חשובים הנדרשים בעולם העבודה בכל הנוגע לניהול עסקים כמו גם כמובן ידע מעמיק בתחומי היזמות והשיווק דיגיטלי.

בין היתר תלמדו על תהליך הקמת עסק תוך התייחסות להיבטים שונים: אסטרטגי, פיננסי, שיווקי, ועסקי. תלמדו על בדיקת היתכנות של מיזם, כתיבת תוכנית עסקית, ועוד. בנוסף תלמדו על תחום השיווק דיגיטלי במדיות הדיגיטליות השונות, התנהגות הצרכנים בעידן הדיגיטלי ועוד.

הכלים שתלמדו ישמשו אתכם בהמשך בשוק העבודה ויפתחו עבורכם אפשרות להשתלב במגוון תפקידים הדורשים הבנה עסקית ושיווקית בדגש על תחומי שיווק , תקשורת, מכירות, ייעוץ אסטרטגי, ושיווק דיגיטלי כמנהלי שיווק, מנהלי דיגיטל, ועוד תפקידי מפתח במגוון חברות לרבות חברות שיווק, פרסום, חברות ייעוץ, הייטק ועוד.

תיאור כללי על פרויקט הגמר

כחלק מההתמחות יתקיים פרויקט גמר שהינו עבודה מסכמת מעשית של הלימודים לתואר ראשון במנהל עסקים, במסגרתו הסטודנטים יוזמים פתרון עסקי חדשני או שיפור משמעותי של תהליך קיים בתחום השיווק והדיגיטל תוך שימוש בידע והכלים שרכשו במהלך הלימודים.

מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.



מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.

כניסת סטודנט כניסת מרצה