ספרייה >> שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

לכמה זמן ניתן לשאול ספר?

רוב הספרים מושאלים לתקופה שבין שבוע לשלושה חודשים. אם תוך כדי תקופה זו הספר יוזמן, יקבל הסטודנט מייל המבקש להחזיר את הספר.

חלק מהספרים (כמו מילונים או קובצי חקיקה) יושאלו אך ורק לבחינה. יש להחזיר את הספר מיד בתום הבחינה.

פירוט מלא של נהלי ההשאלה ניתן למצוא בתקנון הספרייה.

האם ניתן להאריך את תקופת ההשאלה?

לאחר שלושה חודשים, בתום תקופת ההשאלה, ניתן לבקש לבצע השאלה מחדש.

יש לפנות אל הספרייה ולבקש לחדש את ההשאלה.

כיצד ניתן לדעת האם הספר המבוקש נמצא בספרייה וזמין להשאלה?

ניתן להיכנס לקטלוג הספרייה כדי לבדוק האם הספר קיים בספרייה.

כמו כן ניתן לראות בקטלוג כמה עותקים זמינים להשאלה נמצאים בספרייה.

כיצד ניתן להזמין ספר מושאל?

יש לפנות לספרייה על מנת להזמין ספר.

קורא המחזיק בספר מוזמן, יתבקש להחזירו תוך שלושה ימים לספרייה.

כאשר הספר יחזור מהשאלה, ניצור קשר עם המזמין לתיאום מועד הגעה.

כיצד ניתן לצלם ולהדפיס?

ליד הספרייה מוצבות מספר מדפסות ומכונות צילום. ניתן להדפיס גם ממכונות הצילום.

במרכז האקדמי קיימת מערכת הדפסות וצילומים וירטואלית. לצורך הדפסה וצילום על הסטודנט להירשם למערכת cross print ולקבל קוד לשימוש אישי, איתו ניתן לטעון את החשבון במזומן או בכרטיס אשראי. יש להזין את הקוד במכונה כאשר רוצים להדפיס או לצלם.

ניתן לשלוח להדפסה מעמדות המחשב בספרייה וכן ממכשיר אישי נייד (לפטופ, טלפון סלולרי וכו').

כיצד ניתן להתחבר אל מאגרי המידע מחוץ למרכז האקדמי?

התחברות למאגרי המידע נעשית דרך דף הספרייה באתר המרכז האקדמי > מאגרי מידע

יש להקליד את מס' ת.ז והסיסמא האישית (כמו לתחנת המידע) כדי להתחבר.

כיצד ניתן להחזיר ספרים כאשר הספרייה סגורה?

בכניסה לספרייה ממוקמת תיבת החזרה, ניתן לשים בה ספרים להחזרה בשעות הפעילות של המרכז האקדמי.

מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.



מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.

כניסת סטודנט כניסת מרצה