תמונת רקע
חברי הסגל >> ד"ר לימור קסלר לדלסקי

ד"ר לימור קסלר לדלסקי

Dr. Limor Kessler Ladelsky

תפקידים

סגל פנים בפקולטה לניהול - מרצה בתואר BA למנע"ס וחברת סגל בתואר השני למנהל עסקים M.B.A.


אודות

מרצה וחוקרת ( במסלול הרגיל/חוקרים) בתחומי ניהול, התנהגות ארגונית וניהול משאבי אנוש, מו"מ ומתודולוגיה/סמינרי מחקר בארץ, באירופה ובארה"ב. כמו כן בתוכניות תואר ראשון בניהול משאבי אנוש, מדעי ההתנהגות, מערכות מידע ובריאות ובעיקר בתואר ראשון במנהל עסקים (BA), תואר שני למנהל עסקים MBA, תואר שני למנע"ס למנהלים Executive MA/MBA ותואר שני בינלאומי למנע"ס IMBA . בעלת ניסיון בינלאומי בהוראה ומחקר ואף בהנחיה וליווי עבודות מחקר בתארים מתקדמים.

ד"ר קסלר לדלסקי אף בעלת ניסיון ביעוץ ארגוני, פיתוח ארגוני ועיסקי, הנחיה, הדרכה, אימון (Coaching) לארגונים בדרגים שונים ובסקטורים שונים והנהלות בכירות. הובלת מחקר אקדמי ויישומי בארגונים וקבלת החלטות בדרגים השונים באשר למדיניות בארגון (בעיקר בתחומי HR, אסטרטגיה וניהול) בארגון כתוצר של מחקר זה הן במגזר העיסקי בכללו בהייטק והן בארגונים בסקטורים אחרים.


השכלה

 Professional Appointments/Professional Training and Education

2022 -
Visiting Scholar/faculty at FAU - Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg, The Economic and Business School, The IT management specialization, Nirenberg, Germany.
Visiting Lecturers › Chair of Technology Management (fau.eu)

2018-2021
Visiting scholar (as lecturer/assistant professor) & research associate
Michael G. Foster School of Business Department of Management & Organization (M&O). The University of Washington, Seattle, Washington, United States.

2016
The program of Leadership and Negotiation Management,
Global Executive Program – Harvard University (HLS/HBS)
http://www.pon.harvard.edu/

2014-2017
Post-Doctoral Fellow/scholar in Business Administration
Specialty: management, Organizational behavior and Human resource
management

2011-2014
Ph.D. Business Administration, (Magna cum laude).
Specialty: management, organizational behavior and marketing

Ph.D. Dissertation Subject:
Causes and Conditions Affecting Employees Voluntary Turnover Intentions: An Internal Marketing Approach – The Case of High-Tech Employees in Israel.

1998-2003
M.A. Organizational Sociology
Thesis Dissertation subject:
The effect of sexual harassment in work-on-work centrality among working women aged 25-46 in Israel.

1994-1997
BA. Behavioral Sciences and management
Specialty: Organizational behavior, HR organizational consulting and management.

השכלה מפורטת ומקיפה וניסיון נוסף >>


תחומי הוראה והתמחויות

תחומי הוראה: ניהול, התנהגות ארגונית,משאבי אנוש ומדידת משאבי אנוש, יחסי עבודה, תרבות ארגונית, מנהיגות, אסטרטגית משאבי אנוש, ניהול מערכות תגמולים/תגמול עובדים ובכירים, סמינר מחקר, שיטות מחקר, ניתוח נתונים סטטיסטיים מבוא ומתקדם, ניהול משא ומתן ניהול המשאב האנושי ברמה הלאומית והבינלאומית וכד'.

תחומי מחקר: כוונות עזיבה, עזיבת עובדים בפועל, שקיעות בעבודה, שימור עובדים בעיקר קרב מהנדסים ומנהלים בסקטור ההייטק/ IT ובקרב אוכלוסיות עובדים ומנהלים מסקטורים אחרים. המחקר שלי מתמקד במשתנים המשפיעים על עזיבה כגון שקיעות, שימור עובדים' תרבות ארגונית, קבלת החלטות בסיכון, OMB (התנהגות שאינה נאותה בעבודה) ו Deviance, הקשבה וכד' הן ברמת המיקרו והן ברמת המאקרו וכן ביחידות מחקר שונות בארגון.

Research areas: Employee turnover (intention and actual turnover/turnover behavior), employee embeddedness, retaining, quitting and risk decision-making of professional IT employees` in the IT/high tech sector (and other sectors).
Micro and Macro antecedents that affect on that and how to develop, retain and manage human resources in organizations, etc`.


פרסים

2019- מרצה מצטיין בתחום יחסי עבודה ותגמולים, הפקולטה למדעי הרוח והחברה, החוג לניהול חברתי ארגוני, האקדמית בית ברל.

 


פרסומים נבחרים

Ladelsky, L.K. and Lee, T.W. (2022), "Effect of risky decision-making and job satisfaction on turnover intention and turnover behavior among information technology employees", International Journal of Organizational Analysis.

Limor Kessler Ladelsky (researchgate.net)


יצירת קשר

טלפון:
דוא”ל: limork@mishpat.ac.il



מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.

כניסת סטודנט כניסת מרצה