164 שם הקורס: הדרכה ביבליוגרפית וכתיבה מדעית שם המרצה: דוקטור שיפרה מאור 2( נקודות זכות) סמסטר: א' יום: חמישי שעה: 11:45-13:15 רציונל: קריאה ביקורתית וכתיבה אקדמית מהוות בסיס לפיתוח מיומנויות קוגניטיביות, שימוש בנתוני מחקר וטיעון לוגי של סוגיה נבחרת. כתיבה אקדמית מהווה בסיס ליצירת קשר בין חוקרים, לדיווח תוצאות מדעיות ולהמשך עשייה מחקרית הנושא מהווה בסיס לרכישה וייצוב החשיבה האקדמית וקידום מיומנויות החשיבה הרציונאלית. הקורס יעסוק בהקניית עקרונות של קריאה ביקורתית וכתיבה מדעית. לאורך הקורס הסטודנט ירכוש כלים באמצעותם יוכל לבחור מאמרים מדעיים ממקורות ידע מקצועיים לפרשם, ולעשות בהם שימוש מיטבי במהלך לימודיו העיוניים והקליניים. מטרת הקורס : הכרת העקרונות הבסיסיים של כתיבה מדעית וקריאה ביקורתית. מרכיבי ציון: 85% מבחן מסכם 15% תרגילים שם הקורס: יישומי מחשב שם המרצה: דוקטור ענת אורן 1( נקודות זכות) סמסטר: ב' יום: שלישי שעה: 15:30-16:15 תיאור הקורס : אנו חיים בעידן של מידע וטכנולוגיות מודרניות המאופיין בשינויים ותהפוכות. שינויים אלו מובילים להתייעלות והתמקצעות, ומביאים לכך שכל ארגון הופך להיות עתיר ידע ומידע אותם הוא מנהל באמצעות יישומי מחשב. בעולם הארגוני, הציבורי העסקי והרפואי בימינו, ישנה חשיבות על יונה ומכרעת להכרת יישומי המחשב ולשימוש בהם. הקורס מיועד לסטודנטים בעלי ידע בסיסי במחשבים. מטרת הקורס להציג את מערכת ההפעלה Windows והתוכנות השימושיות לתלמידי הסיעוד בתחום עיבוד התמלילים, גיליונות אלקטרוניים, בסיסי נתונים, אינטרנט ויתמקד במאגרי מידע רפואיים/בריאותיים. מטרות הקורס: מטרות הקורס היא להעניק למשתתפים הכרות מעמיקה בפעולות המחשב, לטובת עריכה, עדכון, חישוב וניתוח נתונים וכן תקשורת עם אחרים, אחסון מידע, תיעוד, לימודים ועוד. למידה זו תסייע ללומדים רבות בתקשורת למרחקים, הרחבת אופקים וקבלת כלים הכרחיים לטובת שילוב איכותי בתחום הסיעוד במערכת הבריאות. מרכיבי ציון: 85% מבחן מסכם ; 15% תרגילים
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=