138 מדי שבוע (לעתים מדי יום) מתמודדים ארגוני הבריאות עם משברים תקשורתיים. תפקידו של מנהל שירותי הבריאות, בניהול המשבר בעלת השלכות משמעותיות על התפתחות או בלימת המשבר. לצורך התמודדות מושכלת, נדרשת הכשרה מתאימה לצוות המנהל. ההכשרה כוללת זיהוי מוקדם,כלים לניהול מושכל מול גורמי חוץ וכן לשיתוף צוות העובדים בארגון כולו, במטרה למזער את הנזקים ואף להפוך את תוצאות המשבר, לחיוביות עבור הארגון. המנהל הוא זה המתכלל את הארוע המשברי והחלטותיו כבדות משקל, בניהול הארוע. על אף קיומם של יועצים שונים בארגון, ביניהם: יועץ תקשורת / דובר , יועץ משפטי, יועץ הכלכלי, יועץ הארגוני ומומחים רפואיים. המנהל הוא זה המנהיג את הארגון והצוותים, המכריע בין עמדות סותרות וקובע את דרכי ההתנהלות. מטרת הסמינריון להקנות לסטודנטים/ות, את הידע המקצועי והכלים המעשיים, אודות מצבי משבר בתחומי הרפואה והברי אות, הלקוחים מהמציאות המשתנה, בהתאם למתרחש בשטח. במסגרת השיעורים ינותחו משברים תקשורתיים וכיצד הם מתפתחים, חיזוי משברים והיערכות מתאימה, בחירת מודלים אפקטיביים לניהול משברים ויישום טכניקות פרקטיות לפיתוח תוכניות היערכות, לטיפול במשבר . במהלך הסמינריון ייבחנ ו וינותחו משברים שאירעו בארץ במסגרת מערכת הבריאות ויוצגו להמחשה . נלמד על קהלי היעד בחברה הישראלית, על ניהול משבר בעידן רשתות חברתיות דינמיות ופייק ניוז במערכת הבריאות. מרכיבי ציון: 100% מבחן מסכם
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=