המרכז האקדמי - שערי מדע ומשפט

93 שם הקורס: התנהגות צרכנים בעידן הדיגיטלי (לתלמידי התמחות ביזמות , שיווק ודיגיטל) שם המרצה : מר עדי ארקין 2( נקודות זכות) מסלול: סמסטר : יום : שעה : קיץ ב' בוקר שלישי 12:30-14:30 ב' ב' אביב רביעי 16:00-17:30 תיאור הקורס: אחד מגורמי ההצלחה של עסקים רבים הוא הבנה אמיתית של האופן בו צרכנים חושבים ומעריכים את העסק. החלטות הכרוכות בפיתוח מיצוב אפקטיבי ותמהיל שיווקי עבור מוצר או שירות צריכות להיות מבוססות על הבנה מעמיקה של קהלי היעד ולכן הבנה כזו היא קריטית לפיתוח אסטרטגיה שיווק ית מצליחה. צרכנים בעידן הדיגיטלי חשופים לאינסוף גירויים ומידע במגוון רחב מאוד של ערוצים, כיצד הצרכן מתמודד עם עושר הגירויים הזה, מה הוא תופס, לומד וזוכר וכיצד כל אלה משפיעים על הבחירה שלו? כיצד משווקים מתמודדים עם אתגרים אלה? בקורס התנהגות צרכנים בעידן הדיגיטלי ננסה להבין מה מניע היום את הצרכן, נסקור נושאים חשובים בהתנהגות הצרכן כגון חשיפה לגירויים, קשב, מוטיבציה ולמידה ובחירות של צרכנים. נבין לעומק את השלבים בתהליך קנייה ומה משפיע על כל שלב ושלב, נדבר על מרכיבים שונים שמשפיעים על ההחלטות של הצרכן ועל ההתנהגות שלו. מטרת הקורס: מטרת הקורס היא להקנות כלים להבנה עמוקה של הצרכן שלנו, להבין את המוטיבציות של הצרכנים, להבין איך העמדות והתפיסות משפיעות על קבלת החלטות, נבין מרכיבים שונים והשפעתם על הצרכן.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=