81 • יצירת יתרון תחרותי: דרכים לבניית יתרון תחרותי בר- קיימא באמצעות בידול, מיקוד, יעילות או מוכוונות ללקוחות . • בחירת אסטרטגיה ברמת הפירמה: כיצד מנהלים בוחרים אסטרטגיה המתאימה למאפייני השוק, מבנה הענף ושלבי חיי המוצר או השירות . • אסטרטגיה בתעשיות טכנולוגיות וגלובליות: אתגרים והזדמנויות ייחודיים בסביבות דינמיות ותחרותיות . • אסטרטגיה ברמת התאגיד: נבחן את היתרונות והחסרונות של מיזוגים ורכישות, מיקור חוץ, אינטגרציה אנכית ואופקית, וגיוון פעילות עסקית . מרכיבי ציון: 15% בחנים מקוונים במהלך הקורס יתקיימו 3 בחנים מקוונים 15% תרגיל אמצע במהלך הקורס יתקיים תרגיל שיתבצע בקבוצות בכיתה 70% בחינה סופית המבחן מורכב משאלות רבות- + ברירה ניתוח אירוע שם הקורס: שיטות מחקר ב' (אמפירי) שם המרצה: דוקטור אורן בשן 3( נקודות זכות) מסלול: שנה ב' אביב שנה ב ' סמסטר: א' ב' יום: רביעי חמישי שעה: 18:45-22:00 11:15-14:30 תיאור הקורס: הקורס יתמקד בהקניית כלים אנליטיים לביצוע מחקר אמפירי תוך שילוב בין התאוריה האקונומטרית לבין יישומה. בקורס זה נלמד מושגים בסיסיים באקונומטריקה, נבחן את המאפיינים של אומדי רגרסיה של משתנה יחיד ואומדי רגרסיה מרובה, מבחני השערות וחיזוי וכדו׳. כמו כן, נציין את תפקידם של משתני דמי ומשתנה ומשתני אינטראקציה. מטרת הקורס: הקניית ידע בסיסי בנוגע לכלים סטטיסטיים מעודכנים אשר באמצעותם ניתן לבחון תיאוריות ומודלים מתחומים מגוונים. בקורס נבחן תיאוריות כלכליות ממגוון תחומים במנהל עסקים . כמו כן, החומר הנלמד בקורס יאפשר לכל סטודנט לבצע מחקר אמפירי באופן עצמאי בתחומים רבים הנוגעים לתחום התמחותו. מרכיבי ציון: 80% בחינה סופית 20% עבודה אמפירית
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=