71 מרכזיים בתחומי המיקרו כלכלה. הקורס מכנה כלי ניתוח בסיסיים לעבודה עם מודלים פורמליים והאינטואיציה הכלכלית העומדת מאחורי המודלים הללו. מרכיבי ציון: 90% בחינה 10% תרגילים שם הקורס: מיקרו כלכלה למנהל עסקים ב' שם המרצה: דוקטור אורן בשן 3( נקודות זכות) סמסטר: ב' יום: שני שעה: 14:15-16:45 תיאור הקורס: הקורס מתמקד בניתוח קבלת ההחלטות של הצרכן בתנאי וודאות ובתנאי אי וודאות. הקורס יתמקד ביחסי ההעדפה, בפונקציית התועלת של הצרכנים והגורמים המשפיעים על קבלת ההחלטות של הפרטים במשק. נדון בשיווי משקל צרכן ובמקסום תועלת של הפרטים. כמו כן, נבחן כיצד שיווי משקל זה מ שתנה לאור שינויים במחירי המוצרים והכנסות הפרטים. בקורס נציג מגוון מושגים, רעיונות ומודלים מרכזיים בתחומי תורת הצרכן בכלכלה. הקורס מכנה כלי ניתוח בסיסיים לעבודה עם מודלים פורמליים והאינטואיציה הכלכלית העומדת מאחורי המודלים הללו. מרכיבי ציון: 90% בחינה 10% תרגילים שם הקורס: מתמטיקה למנהל עסקים א' שם המרצה: גברת לירון שגיב 3( נקודות זכות) סמסטר: א' יום: חמישי שעה: 08:00-10:30 תיאור הקורס: הקורס מתמקד במושגי יסוד של החשבון הדיפרנציאלי . מטרתו להקנות לסטודנטים ידע וכלים לניתוח כלכלי והכרת השלד המתמטי של ניהול. מרכיבי ציון: 100% בחינה . י ש לפתור 75% מתרגילי הבית.
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=