161 שם הקורס: דיני מכרזים שם המרצה: פרופסור מיכל טמיר (2 נקודות זכות) סמסטר: א ' מקוון תיאור הקורס: הקורס נותן את הבסיס התיאורטי והפרקטי לדיני המכרזים בישראל. במסגרת התיאורטית נ נתח את מהותו של ה כלי המכונה "מכרז" תוך מתן דגש לשאלות הבאות: ההבדל בין מכרזים פרטיים וציבוריים; הטעמים לחובת הרשות להתקשר במכרז; ההיבט הציבורי וההיבט העסקי של המכרז; סיווג הוראות המכרז והשלכת הסיווג על הסעדים; סוגי מכרזים ומהותם; החובה לפעול בתום לב. במסגרת הפרקטית הקורס ינתח בפירוט את דיני המכרזים הציבוריים בישראל, תוך עמידה על הנושאים הבאים : סמכות השיפוט והדין החל; המכרז ותנאיו; החובה לערוך מכרז וחריגיה; בחירת ההצעה הזוכה; זכות הטיעון ; איסור משוא פנים; ניהול משא ומתן; פגמים ותקלות; ביטול מכרז. מרכיבי ציון: 100% מבחן סופי שם הקורס: ניהול מדיה שם המרצה: גב' כהניאן איריס 3( נקודות זכות) סמסטר: א' יום: ראשון שעה: 16:15-18:45 תיאור הקורס : מטרת הקורס להקנות ידע, מיומנות והתנסות במגוון כלים שיווקיים חדשים ומעודכנים באמצעות פלטפורמות הניו מדיה. נסקור את עולם הרשתות החברתיות המשתנה בקצב מסחרר, נעשה היכרות עם חשיבה שיווקית שונה וחדשה, נקבל כלים לאיפיון ואסטרטגיה של קהלי יעד בעזרת שיטות שיווקיות, ניגע בפסיכולוגיה שיווקית וצרכנית ונלמד כיצד לנתב את החשיפה הדיגיטלית ליעדים שהוצבו . דרישות הקורס ומרכיבי ציון: הנוכחות בקורס חובה (ניתן להיעדר עד ) 20% מהקורס ציון הקורס ( 95% ) על בסיס מטלות קצרות שוטפות ומטלת סיום (פירוט יינתן בתחילת הקורס), 5% השתתפות פעילה.
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=