146 שם הקורס: שיטות מחקר בסיס שם המרצה: דוקטור חן ריגר 5( נקודות זכות) סמסטר: קיץ יום: ראשון שעה: 16:00-19:45 1 + ש"ס תקשוב תיאור הקורס: איך בוחרים מדיניות? איך יודעים מה עובד? קורס זה מעניק ארגז כלים לחקירה ביקורתית ומבוססת של המציאות. הקורס מציג שיטות מחקר מגוונות תוך התמקדות ביישומים מעשיים שיסייעו להבין, לנתח ולעצב מדיניות על בסיס נתונים - ולא רק תחושות . במהלך הקורס, בין היתר, נלמד על מבנה המחקר ושלביו השונים, כיצד מנסחים שאלת מחקר רלוונטית, בוחרים שיטות מחקר מתאימות (כמותניות ואיכותניות), בוחנים מהימנות ותוקף של ממצאים, בוחרים בשיטות הדגימה המתאימות ועוד. הקורס משלב תרגול מעשי, מטלות שוטפות והדרכות מקוונות – וכולל דיונים שיחברו בין עולם המחקר לשאלות בוערות מהחיים הציבוריים, החברתיים והאישיים . ההיכרות עם כלים מחקריים, היכולת לשאול את השאלות הנכונות, לקרוא נתונים בצורה ביקורתית ולתכנן התערבויות מבוססות – היא בסיס הכרחי לעשייה מקצועית, אחראית ומשפיעה בכל תחום שבו תבחרו לפעול מרכיבי ציון ותנאי הקורס: • 30% מטלות לאורך הקורס ובסופו (פירוט בתחילת הקורס) • 70% בחינה אמריקאית שם הקורס – שיווק במגזר הציבורי שם המרצה - דוקטור שרון סורוקר 3( נקודות זכות) סמסטר: קיץ יום: ראשון שעה: 20:00-22:30 תיאור הקורס: הקורס יכלול את הנושאים המהווים את היסודות של תחום השיווק וביניהם הנושאים הבאים: תמהיל השיווק, אסטרטגיה שיווקית, מיתוג בידול ומיצוב, מחקרי שוק, התפיסה השיווקית, ניתוח הזדמנויות שיווקיות, שיווק דיגיטלי ומגמות בשיווק המודרני. השיווק במגזר הציבורי שונה מהמגזר הפרטי בשל מבנה הפעילות והתמריצים. הקורס יסקור את מבנה הפעילות הציבורית וייתן דגש להתאמת התפיסה השיווקית למגזר הציבורי. מרכיבי ציון - 60% בחינה 2 40% מטלות
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=