122 שם הקורס: תקשורת שיווקית ומסחר באינטרנט שם המרצה: דוקטור אלכסנדר צימרמן 2( נקודות זכות) סמסטר: ב' יום: שני שעה: 18:45-20:15 תיאור הקורס: הקורס דן בטכנולוגיות האינטרנט והניו- מדיה ובהשלכותיהן על פריצת הגבולות הארגוניים והפרטיים, יתמקד על השפעות השיווק על הצרכנים, ועל השינויים המתחייבים במודלים העסקיים של ארגונים . כמו כן הקורס דן במסחר האלקטרוני התופס מקום גדל והולך יחסית למסחר המסורתי. במהלך הקורס יוצגו וינותחו אתרים בולטים במינוף יכולות השיווק באינטרנט ובניו- מדיה. מטרות הקורס להכיר ולהבין את הסביבה האינטרנטית והניו- מדיה ואת המאפיינים הייחודיים להן; לבחון את המודל ים הכלכליים שהתפתחו על מנת לתת מענה לסביבות החדשות; להכיר את טכנולוגיות השיווק וה מסחר האלקטרוני; לרכוש מיומנויות לשימוש במדיה המקוונת. מרכיבי ציון: 80% עבודה מסכמת 20% מצגת כיתה שם הסמינר: ב' +' פרויקט גמר ביזמות וחדשנות א שם המרצה: פרופסור שמואל סטשבסקי 4( נקודות זכות) שנה: א' ב' אביב סמסטר: ב' קיץ א' ב' יום: רביעי רביעי שני רביעי שעה: 15:15-16:45 13:15-15:15 20:30-22:00 11:00-12:30 2 מפגשים עם כל הסטודנטים מפגש אחד עם כל הסטודנטים תיאור הקורס : פרויקט הגמר הינו עבודה מסכמת מעשית של הלימודים לתואר שני במנהל עסקים. פרויקט הגמר ביזמות וחדשנות הינו סמינר אינטגרטיבי במסגרתו צוותי סטודנטים יוזמים ומתכננים פתרון חדשני ו/או אלטרנטיבי, או שיפור משמעותי של תהליך קיים, תוך שימוש בכלים שרכשו בלימודיהם. הפרוי קט יעסוק במוצר/ שירות קיים או חדש ובמציאת דרכים לשפר או ליעל את השימוש/אספקת מוצר/ שירות זה. הפתרון המוצע ידגים את ההתמודדות עם היבטים הקשורים למספר דיסציפלינות ניהוליות (מימון, שיווק, ניהול, תפעול, יזמות, מערכות מידע). הפתרון לבעיות אלה הינו אינטגרטיבי וב על אופי אסטרטגי. הפרויקט יכלול תכנון עסקי ויוגש בפורמט המקובל לתוכנית עסקית וכן יכלול מצגת למשקיעים. על הסטודנטים להתבסס על מקורות מהספרות המחקרית ולשלב מקורות אלו בפתרון המוצע על ידם וכן לבצע מחקר שוק, לנתח את ממצאיו ולהסיק מסקנות. ד רישות הקורס: 1. העבודה בפרויקט תיעשה בצוותים שיעסקו בתכנון פרויקט עסקי חדשני.
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=