121 שם הקורס: שיווק דיגיטלי שם המרצה: דוקטור אלכסנדר צימרמן 2( נקודות זכות) סמסטר: ב' יום: שני שעה: 17:00-18:30 תיאור הקורס: השיווק הדיגיטלי כבש בשנים האחרונות מקום מרכזי במציאות העסקית המקומית והגלובלית מחד, כאשר מאידך, עסקים רבים מאבדים את דרכם בסבך האפשרויות וכתוצאה מכך הם חוששים מלהיכנס אליו. היכולת של כל פרט לבצע On-line תהליכים של חיפוש, מכירה, קניה, תשלום וקבלה מהירה ואיכותית של המוצרים/שירותים מכל מקום, מחייבת את הארגונים לתת פתרונות הולמים לצרכים השיווקיים העדכניים במדיות הדיגיטליות השונות. מרכיבי ציון: 80% עבודה מסכמת 20% מצגת כיתה שם הקורס: ניהול חדשנות שם המרצה: דוקטור אסף עמית 2( נקודות זכות) שיעור: סמסטר: ב' יום: שני שעה: 18:45-20:15 תיאור הקורס: בעידן הדיגיטלי החדשנות מהווה מרכיב מרכזי ביצירת יכולת תחרותית בארגון ובצמיחתו ותהליכי הגלובליזציה והחשיפה לתחרות מציבים בפני כל פירמה דרישה מתמדת להטמעת חידושים ולהפיכת תהליך החדשנות לחלק מעבודתה השוטפת. הקורס עוסק בהגדרת הגורמים המרכזיים בזירת החדשנות הגל ובלית והמקומית והקשרים ביניהם תוך מתן דגש על מגוון תחומים בהוויה הישראלית ובכלל זה היבטים מימוניים, המהווים זרז לחדשנות ויזמות. במהלך הקורס ירכשו הסטודנטים ידע בסיסי והיכרות עם הסביבה העסקית והציבורית בישראל אשר משפיעה על יכולתו של הארגון לקדם חדשנות בדרך היעילה ביותר. כמו כן עוסק הקורס בגורמים השונים אשר משפיעים על תהליך קידום החדשנות בפירמה כגון: משאבי ידע פנימיים הכוללים את ההון האנושי ופעילות המו"פ בפירמה, תהליכים ניהוליים מובנים לשיתוף וניצול של ידע, תרבות ארגונית המעודדת חדשנות בפירמה וחדשנות פתוחה לז יהוי והשגת ידע מגורמים בסביבה החיצונית. מרכיבי ציון: 100% עבודה מסכמת
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=