118 שם הקורס – התנהגות צרכנים בעידן הדיגיטל שם המרצה – מר עדי ארקין ; דוקטור אירית קאופמן 2( נקודות זכות) שנה: א' ב' אביב סמסטר: קיץ א' יום: רביעי רביעי שעה: ) 20:00-22:00 (זום 16:00-17:30 חובה נוסף תיאור הקורס : הבנת התנהגות הצרכן מהווה תנאי בסיסי להצלחה עסקית ושיווקית של כל ארגון באשר הוא. קורס זה יוצא מהנחת מוצא שהצרכן משוקע בתוך מערכת כלכלית, עסקית, תרבותית וחברתית והוא מושפע גם ממניעים פסיכולוגיים, שחלקם מודעים וחלקם אינם מודעים. הבנת הגורמים השונים הפועלים על הצרכן בעידן הדיגיטלי עשו יה לתרום רבות להצלחה העסקית של הפירמה. הקורס מציג היבטים שונים הקשורים להתנהגותם של צרכנים בשוק החופשי ושואף לטפח את המודעות של הסטודנטים והיכרותם עם מושגים, תופעות ומודלים מרכזיים המתארים תהליכים תרבותיים, פסיכולוגיים וחברתיים בהתנהגותם של צרכנים במאה ה 21 , וזאת בדגש על צרכנות דיגטלית, צרכנות שיתופית ופרסום במדיה החברתית. מרכיבי ציון: מטלה: 10% מטלה: 20% עבודת גמר: 70%
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=