148 נתייחס הן לתהליך שעוברים הלקוחות והן לפעילות השיווקית הנדרשת מצד המשווקים וכיצד ל בנות תוכנית שיווק יעילה הכוללת ניתוח שוק, קביעת יעדים ותכנון אסטרטגיה. בקורס ניתן דגש על הבנת לקוחות במסעותיהם בעולמות הבריאות. שם הקורס: שיווק ומיתוג בתחום הבריאות שם המרצה: דוקטור אירית קאופמן 2( נקודות זכות) סמסטר: ב' מותנה על פי בחירה מוקדמת תיאור הקורס: הקניית ידע תיאורטי אודות התפיסה השיווקית ומודלים שיווקיים, ומתן כלים מעשיים לניהול השיווק והמיתוג בתחום הבריאות מטרת הקורס: 1. חשיפה לעולמות תוכן בתחום הבריאות בראייה שיווקית. 2. הקניית כלים להשתלבות במציאות עסקית משתנה. 3. העמקת הידע והמודעות לתפיס ות, תיאוריות ומודלים בתחום השיווק והמיתוג. 4. התנסות בפועל בניתוח אירועים שיווקיים, קמפיינים פרסומיים בתחום הבריאות מרכיבי ציון - 100% בחינה סופית שם הקורס: פיתוח כשירות תרבותית בשירותי הבריאות שם המרצה: דוקטור כנרת רובין שוסטק 2( נקודות זכות) סמסטר: ב' מותנה על פי בחירה מוקדמת תיאור הקורס: בשנים האחרונות גוברת המודעות בקרב מדינות דמוקרטיות וביניהן ישראל באשר לחשיבות התאמת שירותי הבריאות לצרכים התרבותיים והלשוניים של מגוון אוכלוסיות מטופלים. לפיכך פיתוח כשירות תרבותית בקרב הצוותים המנהליים והמטפלים הפך ליעד מדיניות מוצהר במערכות בריאות בעולם בין השאר במטרה לצמצם פערים בשירותי הבריאות על רקע שונות תרבותית ולשונית. קורס זה עוסק במשמעויות השונות הנלוות להטמעת התנהגויות, ידע וגישות במערכת הבריאות, הן ברמת הפרט והן ברמה הארגונית. במהלך הקורס נתוודע לדילמות וסוגיות מרכזיות הנקשרות לתחום הכשירות התרבותית. בתוך כך נבחן את המדיניות הציבורית והפעולות שננקטו במערכת הבריאות בישראל במטרה לשפר את נגישותה למגוון רחב של אוכלוסיות
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=