המרכז האקדמי - שערי מדע ומשפט

147 שם הקורס: כתיבה אקדמית וקריאה ביקורתית שם המרצה: דוקטור סיגל נעים 2( נ קודות זכות) סמסטר: קיץ יום: שני שעה: 16:00-18:00 תיאור הקורס: הקורס יעסוק במהות הכתיבה המדעית האקדמית ובעקרונותיה, תוך הבנת ההבדל בינה לבין סוגות כתיבה אחרות. לשם כך, יעניק הקורס לתלמידים כלים לקריאה, לכתיבה וללימוד ביקורתיים ו אקדמיים. הקורס יכלול למידת המיומנויות הנדרשות לכתיבה אקדמית: שימוש במאגרי מידע ממוחשבים לחיפוש מאמרים, ניתוח טקסטים מדעיים, יסודות הכתיבה האקדמית וי כולת מיצוי חומר ממקורות מידע שונים ואינטגרציה שלו . הקורס יתמקד במיומנויות לפיתוח יכולת ההבעה בכתב, תוך מתן דגש לתרגול הנושאים השונים בכיתה, בספרייה ובמפגשים אישיים.  מרכיבי ציון : נוכחות חובה בלפחות 80% מהשיעורים נוכחות חובה בהדרכת הספרייה 30% תרגילים ותרגול בכיתה 70% מטלה סופית – כתיבה אינטגרטיבית שם הקורס: ניהול מסעות לקוחות שם המרצה: דוקטור מיכל סר בן עמי 2( נקודות זכות) סמסטר: א' יום: שני שעה: 16:30-18:00 תיאור הקורס : באחת מאמרותיו המפורסמות אמר ארכימדס: "תנו לי נקודת משען ואוכל להזיז את העולם". ארכימדס טען כי על ידי איתור נקודת המשען (fulcrum) במנוף ניתן להניע גם את הסלע הכבד ביותר. אולם כדי לאתר את נקודת המשען יש לבצע מספר מחקרים ולהכיר את ותנאי השטח. בעולם השיווק המודרני בו לקוחות מוצפים באלפי גירויים מדי יום, משווקים.ות ניצבים.ות מול צרכנים בררנים, ביקורתיים או אדישים המהווים "סלע כבד" להנעה. אולם, על ידי למידה והכרת גורמים ומגמות בסביבה השיווקית ופיצוח תובנות צרכניות, ניתן לאתר את "נקודת המשען" לליבם של הלקוחות. בקורס "ניהול מסעות לקוחות" נסקור את השלבים השונים העוברים על לקוחות החל משלב הכרת הצורך, המשך בשלב הערכת פתרונות ומענה לצורך ועד היותם לקוחות שבעי רצון ונאמנים.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=