127 באמצעות עריכת המחקר ירכשו הסטודנטים יכולות ראיון, פרשנות והסקת מסקנות בגישת ניתוח הנתונים האיכותנית בהתאם לעקרונות השיטה הפנומנולוגית. בסיום הקורס, יגישו הסטודנטים עבודה סמינריונית בנושא. בתחילת הקורס יילמדו מספר נושאים כגון: הזדקנות האוכלוסייה, התפתחות הטכנולוגיה, חדירת הטכנולוגיה לחיי היום- יום, שימושים בטכנולוגיה בגיל המבוגר. מרכיבי ציון: 20% הגשת מטלות לאורך הסמסטר 10% רפרט 70% עבודה מסכמת שם הסמינריון: ניהול מערך הבריאות באגודות ספורט שם המרצה: דוקטור אלון קכל 2( נ קודות זכות) סמסטר : קיץ יום : ראשון שעה : 12:00-15:15 תיאור הקורס: בעשורים האחרונים הפך הספורט למקצועני והדרישות הגופניות והפסיכולוגיות מספורטאי העילית גבוהות מאי פעם. על מנת להגיע לביצועים הללו נדרשים הספורטאים לעמוד בעומס גופני ורגשי רבים וממושכים הגור מים , לעיתים, לפציעות ופגיעות גופניות ונפשיות. לאור זאת, התפתחו תחומי המניעה, האבחון והטיפול במטרה לשי ם דגש על בריאותם של הספורטאים תוך שימוש בכלים מתקדמים- אמצעי הדמיה, ניתוחים זעיר פולשניים , ליווי רגשי ועוד. הסמינר יחשוף את הסטודנטים למגוון אתגרים ניהוליים ומקצועיים בהיבט הבריאותי, העומדים בפני מקבלי ההחלטות בקבוצות הספורט השונות. בנוסף הסטודנטים ירכשו מגוון כלים יישומיים להתמודדות עם האתגרים הללו ועם אתגרי המחר. קבוצות ספורט מקצועני פועלות כחברה עסקית לכל דבר וכוללות בעלי תפקידים, לקוחות ומטרות עסקיות וביצועיות. גישת הסטודנטים להצעת המחקר תהיה כשל מנהל מערך הבריאות בקבוצת ספורט מקצועני שתפקידו להציע מחקר שישלב את בריאות הספורטאים עם קידום מטרות בעלי הקבוצה. התייחסות זו מקבילה לגישה של מנהל תחום בכל חברה עסקית אחרת. מטרתו של הסמינר: להקנות ידע תיאורט י, מחשבה מחקרית וכלים יישומיים לני הול מערך הבריאות באגודות הספורט בישראל, ולביצוע מיזמים ורעיונות עסקיים בניהול מערך הבריאות בכלל ובקבוצות ספורט מקצועני בפרט. במהלך הקורס יתקיימו מפגשים פרונטליים ולאחר מכן כל זוג סטודנטים יבחר נושא להצעת מחקר בניהול תחום הבריאות בקבוצת ספורט ולאחר קבלת אישור המרצה, יאסוף חומר רלוונטי שפורסם במקורות מקצועיים ויבנה הצעת מחקר. בנוסף להגשת הצעת המחקר הכתובה יעבירו הסטודנטים פרזנטציה פרונטלית שבה יציגו את עיקרי המידע שאספו ואת הצעת המחקר בפני שאר הסטודנטים ומרצה ה קורס. מרכיבי ציון: 70% עבודת מחקר כתובה 30% פרזנטציה
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=