המרכז האקדמי - שערי מדע ומשפט

125 בדיקת קבלת השירות באופן עצמאי ומכובד, במקום ובמועד שבו ניתן השירות לכלל הציבור והמוגדר בחוק כזכות בסיסית . הדרישה להנגשת השירות לאנשים עם מוגבלות היא לכאורה דרישה חדשנית ומהפכנית, אך למעשה היא קשורה קשר ישיר לאיכות השירות כפי שהוא ניתן בכל ל המוסדות ובמוסדות הבריאות בפרט. הסטודנטים יגישו הצעות לשיפור הנגשת השירות במוסד הנבחר על פי החוקים והתקנות ובהלימה לפרמטר הנבחר .  מרכיבי ציון : • תידרש כתיבה מחקרית אקדמאית. • נוכחות ,הצעת מחקר, הגשת עבודות, השתתפות פעילה - .20% • הצגת הרפרט הסופי - .20% • הגשת עבודות כתובות - .60% שם הסמינריון : אתגרים בתקשורת בין אישית במערכת הבריאות בעידן הדיגיטלי שם המרצה: דוקטו ר שיפרה מאור 4( נקודות זכות) סמסטר: קיץ יום: שלושה מפגשים במהלך הסמסטר במועדים שייקבעו מראש תיאור הסמינר: העולם בו אנו חיים נמצא בתהליך מתמיד של התפתחות טכנולוגית המשפיעה על כל תחום בחיינו, החל מהאופן בו אנו עובדים ומתקשרים, ועד לדרך בה אנו צורכים מידע, מבלים את זמננו הפנוי ומתייחסים לבריאותנו. הטכנולוגיה היא סוג מסוים של תבונה אנושית, הנגזרת מצרכי האדם ומהמטרות הקיומיות שלו, ל כן, אי אפשר להפריד בין הטכנולוגיה ובין האדם. לטכנולוגיה יש השפעות חיוביות אך גם השפעות שליליות על החברה ועל הסביבה. בשנים האחרונות האנושות עוברת תהליך של שינוי בפן ההתנהגותי חברתי ובפן הפיזי ביולוגי. הרשתות החברתיות הן אחד הגורמים המרכזיים לשינויים אלה. לט כנולוגיה יש פוטנציאל לשנות ולשפר שירותים בכלל ושירותי בריאות בפרט. חוקרים ורופאים פועלים באמצעות בינה מלאכותית, אוטומציה וכלים נוספים למנוע ולטפל במחלות. דוגמת פיתוח מהיר של חיסונים עבור מגפת ה COVID . מערכת הבריאות בעולם עומדת בפני אתגרים רבים. עקב עליה ב תוחלת החיים הזדקנות האוכלוסייה ועליה בשיעור התחלואה הכרונית. שפור מתמיד בטכנולוגיה אך גם יצירת פערים ואי שיוויון מנגד.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=