119 מטרת הקורס: מטרתו של הסמינריון היא להעמיק ולהרחיב את הידע של בוגרי מנהל מערכות בריאות, להכיר מושגי יסוד, מודלים עולמיים מקובלים ולהקנות כלים נוספים, כך שתרבות ניהול הסיכונים תהיה להם חלק מארגז הכלים שרכשו במהלך לימודיהם ותסייע להם להשתלב במערכת הבריאות בישראל. מרכיבי ציון - 80% כתיבת עבודה סמינריונית 20% הצגת רפרט שם הסמינר: סוגיות בשיווק ומיתוג בתחום הבריאות שם המרצה: דוקטור אירית קאופמן 4( נקודות זכות) סמסטר: ב' יום: 3 מפגשים במועדים שייקבעו תיאור הקורס: מטרת הסמינריון להעמיק את ההבנה והידע אודות סוגיות שונות בתחום הבריאות מנקודת מבט של שיווק ומיתוג. הסמינריון יאפשר דיונים מגוונים בתחום השיווק והתנהגות צרכנים, כולל התייחסות למדיה הדיגיטלית ולרשתות החברתיות. בסמינריון נשים דגש על ההתאמות הנדרשות במודלים הקיימים בשיווק ובמיתוג, לצורך יישומם בתחום הבריאות. בסמינריון נעסוק בהקניית מודלים בשיווק ומיתוג, תוך ניתוחם בהתאם לכללי הכתיבה האקדמית. מרכיבי ציון: 90% עבודה מסכמת 10% פרזנטציה שם הסמינריון: סוגיות נבחרות בניהול שם המרצה: דוקטור כנרת רובין שוסטק 4( נקודות זכות) סמסטר: ב' יום: ראשון שעה: 11:30-14:45 תיאור הקורס : הסמינר נועד להעמיק בחקר סוגיות שונות הנקשרות למינהל הציבורי ולניהול הציבורי. הסטודנטים ירכשו ידע חיוני אודות גופי השלטון שעמם יבואו במגע במסגרת עיסוקיהם העתידיים. במהלך הקורס נחשף להבדלים שבין ניהול ומינהל ציבורי וכן לתפקידי המינהל הציבורי במדינה הדמוקרטית לעומת המגזר הפרטי. הסמינר יכלול שלושה שיעורי מבוא פרונטלים שבהם אציג את הסוגיות המרכזיות הנקשרות למינהל ולניהול ציבורי. בנוסף הסמינר יכלול שיעור בו יוסבר מהי עבודה סמינריונית. עיקר
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=