109 שם הקורס – שיווק ומיתוג בתחום הבריאות שם המרצה – דוקטור אירית קאופמן 2( נקודות זכות) סמסטר: א' ב' יום: רביעי ראשון שעה: 14:30-16:00 19:15-20:45 תיאור הקורס: הקניית ידע תיאורטי אודות התפיסה השיווקית ומודלים שיווקיים, ומתן כלים מעשיים לניהול השיווק והמיתוג בתחום הבריאות מטרת הקורס: 1. חשיפה לעולמות תוכן בתחום הבריאות בראייה שיווקית. 2. הקניית כלים להשתלבות במציאות עסקית משתנה. 3. העמקת הידע והמודעות לתפיס ות, תיאוריות ומודלים בתחום השיווק והמיתוג. 4. התנסות בפועל בניתוח אירועים שיווקיים, קמפיינים פרסומיים בתחום הבריאות מרכיבי ציון - 100% בחינה סופית שם הקורס: המוח האנושי – ממבנה להתנהגות שם המרצה: דוקטור אלון קכל 2( נקודות זכות) סמסטר: ב' יום: שלישי שעה: 14:00-15:30 תיאור הקורס: הקורס יעסוק באנטומיה של המוח, פיזיולוגיה של המוח והתנהגות האדם וירחיב בתחומים שלהלן: אנטומיה – מבנה הנוירון והסינפסה, אונות, המיספרות, התקשורת בין המוח וחוט השדרה לשאר חלקי הגוף, פיזיולוגיה – מוליכים עצביים, הורמונים, רצפטורים, תפקודי המוח – תנועה, תחושה, זיכרון, רגש, תפישה, קשב וריכוז, שפה, קבלת החלטות, תכנון , מנגנון התגמול, פתולוגיות – פגיעות מוחיות באזורים שונים, שבץ, דימום מוחי, גידול מוחי, הפרעה בתר חבלתית ( posttraumatic stress disorder) , פגיעות חוט שדרה. מרכיבי ציון: 100% בחינה סופית
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=