92 עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט להבין את מושגי היסוד בעולם ניירות הערך, לחשב מחיר לנגזרים השונים במספר שיטות תמחור, לבצע אסטרטגיות גידור למטרות עסקיות, להעריך כדאיות השקעה למטרת נטרול סיכונים. שם הקורס: שיווק דיגיטלי (לתלמידי התמחות ביזמות , שיווק ודיגיטל) שם המרצה : מר עדי ארקין 3( נקודות זכות) סמסטר : קיץ יום : רביעי שעה : 09:00-12:00 תיאור הקורס: בעשור האחרון פייסבוק ואינסטגרם הוכיחו עצמם כי מלבד היותן רשתות חברתיות פופולריות, הן גם משמשות כפלטפורמות מובילות לפרסום עסקים בכל העולם. משזיהו את פוטנציאל השיווק דרכן, בעלי עסקים מכל הסוגים – החל מבתי קפה שכונתיים ועד לתאגידי ענק, החלו מחזרים אחר מנהלי קמפיינים המכירים את המערכות על בוריהן. הקורס יכשיר את הסטודנטים לנהל קמפיינים ממומנים בפייסבוק ואינסטגרם תוך יישום אסטרטגיית שיווק, פילוח קהלי יעד יי חודיים ולהבין כיצד לפעול כדי להגשים את המטרות העסקיות של הלקוח. מטרת הקורס: הקורס נועד להעניק לסטודנטים כלים לנהל את מערכת הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם, ידעו להכין גאנט תוכן וידעו איך לכתוב תוכן שיווקי נכון לרשתות החברתיות. הסטודנטים ידעו איך להגביר את המוד עות למותג, להגדיל תנועה לאתר ואיך לגייס לידים לעסק איתו יעבדו. הסטודנטים ידעו לבנות בעצמם אסטרטגיית ניהול קמפיינים המתאימה לעולם השיווק הדיגיטלי החל מתיאום הציפיות מול הלקוח, דרך הגדרות היעדים לשיווק ועד לניהול גאנט תוכן שוטף. הסטודנטים ידעו לנתח את תוצאות הפרסום שלהם, להפיק תובנות ולבצע אופטימיזציה לקמפיינים (תהליך שיפור וייעול של מסע הפרסום). לסטודנטים יהיו הכלים המתאימים לגייס בעצמם לקוחות, להתנהל מולם ולהביא את יכולות השיווק שלהם לידי ביטוי בפועל. שם הקורס: התנהגות צרכנים בעידן הדיגיטלי (לתלמידי התמחות ביזמות , שיווק ודיגיטל) שם המרצה : מר עדי ארקין 2( נקודות זכות) סמסטר : קיץ יום : רביעי שעה : 12:30-14:30 תיאור הקורס: אחד מגורמי ההצלחה של עסקים רבים הוא הבנה אמיתית של האופן בו צרכנים חושבים ומעריכים את העסק. החלטות הכרוכות בפיתוח מיצוב אפקטיבי ותמהיל שיווקי עבור מוצר או שירות צריכות להיות מבוססות על הבנה מעמיקה של קהלי היעד ולכן הבנה כזו היא קריטית לפיתוח אסטרטגיה שיווק ית מצליחה. צרכנים בעידן הדיגיטלי חשופים לאינסוף גירויים ומידע במגוון רחב מאוד של ערוצים, כיצד הצרכן מתמודד עם עושר הגירויים הזה, מה הוא תופס, לומד וזוכר וכיצד כל אלה משפיעים על הבחירה שלו? כיצד משווקים מתמודדים עם אתגרים אלה?
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=