151 שם הקורס: שדולות ואסטרטגיה שם המרצה: מר קובי ברדה, דוקטור פנינה שוקר 4( נקודות זכות) סמסטר: ב' יום: ראשון שעה: 19:30-22:30 תיאור הקורס : במסגרת הקורס יתאפשר ידע והיכרות עם עולם התקשורת וכלי המדיה השונים. הקורס שם דגש מרכזי על ההיבטים היישומים בעבודת אנשי התקשורת, בניית אסטרטגיות תקשורתית והבנת מערכת יחסים בין העיתונאים לבין דוברים ואנשי יחסי הציבור. במהלך הקורס ייבחנו מודלים שונים לניהול תקשורת מסורתית וברשתות החברתיות, ניהול משברים, בניית סי פורים תקשורתיים ומיתוג. הסטודנטים ילמדו באופן תאורטי ומעשי את נושא התכנון האסטרטגיה והטקטיקה של השלבים השונים בהכנת הקמפיין התקשורתי, כמו גם את הרקע והמאפיינים של פעולות שתדלנות והשפעה על הרשות המחוקקת, הרשות המבצעת והשלטון המקומי, ובכך להעניק בידם כישורים הדרושים בכדי להצליח בקידום מטרות פוליטיות/אזרחיות/חברתיות. לשם כך, ייסקרו דרכי פעולתם של אזרחים וקבוצות עניין, הפועלים אל מול גופי המדינה לשם תיקון טענות, חקיקה וקידום אינטרסים. ייבחנו בעיקר שדולות הפועלות בישראל ובארצות הברית ואף שדולות הפועלות לקידום היחסים בין שתי המדינות, תוך מתן דגש מיוחד לפעילותן של איפא"ק והשדולה האוונגליסטית למען ישראל. בוגרי הקורס יזכו לקבלת נקודת מבט של 360° לניהול אסטרטגיה תקשורתית לבניית קמפיין אזרחי או פוליטי. הקורס יחולק ללימוד תיאורטי ולצידו מפגש עם אנשי מפתח מרכזיים בחברה ה ישראלית שיספרו מנקודת מבטם על מהלכים משמעותיים שהובילו בתחום התמחותם. מרכיבי ציון: נוכחות במפגשי הקורס הנה חובה. גיבוש נושא למטלה הסופית תוך כדי חיפוש מקורות מידע. נושא העבודה צריך לקבל אישור המרצה. 40% הגשת עבודה כתובה מתחום דוברות – קמפיין תקשורת או ניתוח של מצב תקשורתי והאופן בו הוא תופעל, בהיקף עבודה יהיה עד 8 עמודים. לא כולל ביבליוגרפיה ונספחים בהם ניתן לכלול דוגמאות, איורים, לוחות, שאלונים, תמלולים וכו'. 50% השתתפות כצד בדיון בכנסת או כאחד מ חברי וועדה. על המגישים להכין את נייר סיכום הטיעונים שיוצגו בוועדה 10% השתתפות פעילה בדיונים
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=