119 השונים וכן מאפיינים וסוגיות מעשיות של יישום כללי אתיקה. הסטודנטים יוכלו לזהות את הכוחות התרבותיים, החברתיים והארגוניים הפועלים ומשפיעים על עיצוב האתיקה בארגונים ובסביבת ניהול המשאב האנושי. מרכיבי ציון: 100% ב חינה סופית שם הקורס – התנהגות צרכנים בעידן הדיגיטל שם המרצה - דוקטור שרון סורוקר 2( נקודות זכות) סמסטר: קיץ יום: רביעי שעה: 20:00-22:00 חובה נוסף תיאור הקורס : הבנת התנהגות הצרכן מהווה תנאי בסיסי להצלחה עסקית ושיווקית של כל ארגון באשר הוא. קורס זה יוצא מהנחת מוצא שהצרכן משוקע בתוך מערכת כלכלית, עסקית, תרבותית וחברתית והוא מושפע גם ממניעים פסיכולוגיים, שחלקם מודעים וחלקם אינם מודעים. הבנת הגורמים השונים הפועלים על הצרכן בעידן הדיגיטלי עשויה לתרום רבות להצלחה העסקית של הפירמה. הקורס מציג היבטי ם שונים הקשורים להתנהגותם של צרכנים בשוק החופשי, ושואף לטפח את המודעות של הסטודנטים והיכרותם עם מושגים, תופעות ומודלים מרכזיים המתארים תהליכים תרבותיים, פסיכולוגיים וחברתיים בהתנהגותם של צרכנים במאה ה 21 , וזאת בדגש על צרכנות דיגטלית, צרכנות שיתופית ופירסום במדיה החברתית. מרכיבי ציון: מטלה: 10% מטלה: 20% עבודת גמר: 70%
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=