129 נדון בהטיות החשיבה המאפיינות את הבינה המלאכותית ואת בני האדם הפועלים בהתאם לפלט שלה. בנוגע לרגולציה של הבינה המלאכותית, נגדיר מהם המסמכים המכוננים, בהעדר חקיקה ישראלית בנושא. לבסוף נלמד כיצד לבנות עבודת סמינריון . הסטודנטים ילמדו על אופן הפעולה של הבינה המלאכותית. הסטודנטים יחשפו להשלכות השימוש בבינה מלאכותית לשם קבלת החלטות מנהליות לאור כשלים טכניים, סיבתיים וערכיים הטבועים בבינה המלאכותית. הסטודנטים יכירו את הסוגיות השונות הנוגעות לרגולציה של בינה מלאכותית. הסטודנטים ירכשו כלים לבחינה ביקורתית של השימוש ב בינה מלאכותית. הסטודנטים יתנסו בכתיבת עבודת סמינריון. ❖ מרכיבי ציון: נוכחות חובה בשיעורים; קריאת מקורות; השתתפות פעילה; עבודה מסכמת המהווה 100% מציון הקורס שם הסמינריון: דיני מאסר בישראל – מתאוריה לפרקטיקה שם המרצה: עורכת דין מיה רוזנפלד 2( נ קודות זכות) סמסטר: ב ' יום: שני שעה: 18:00-19:30 תיאור הסמינר : השימוש בעונש המאסר, החל מהמאה ה- 19 הפך לשכיח ברוב מדינות העולם ואף בישראל. לאור השלכותיו הקשות של עונש המאסר ושלילת החירות (וזכויות נוספות) המתלווה אליו, קיימת חשיבות להכרת יישומו של עונש המאסר הלכה למעשה. במסגרת הסמינר נלמד את כללי העולם שמאחורי הסורגים ונחשף למחקרים אשר בחנו היבטים שונים באופן יישומו. כחלק ממטלות הסמינר יחקרו הסטודנטים את המצב התאורטי והמעשי הקיים במערכת הענישה ובמערך הכליאה בישראל , הדינים החלים וההלכות המרכזיות שנקבעו על ידי בית המשפט העליון וכן בכתיבה אקדמית, ניתוח פסיקה ומאמרים. הס טודנטים יחשפו ליישום "דיני בית הסוהר" המאגדים בתוכם תחומי משפט מגוונים ביניהם המשפט הפלילי, משפט חוקתי המשפט המנהלי ודיני זכויות האדם. הסמינר יאפשר רכישת ידע רב תחומי בסוגיות הנוגעות לכליאה וכן רכישת "ארגז כלים" תאורטי ומעשי להתמודדות עם סוגיות משפטיות במס גרת הייצוג בפני ערכאות מנהליות ומשפטיות (לרבות כתיבה וטיעון). מטרות הסמינר : הכרות עם מאפייני המאסר והדינים החלים בין כתלי הכלא; הכרות עם מחקרים בתחום הכליאה ועולם האסירים בפרט; הכרות עם מערך הכליאה בישראל , הדינים החלים וההלכות המרכזיות שנקבעו על ידי בית המשפט העליון. רכישת "ארגז כלים" תאורטי ומעשי להתמודדות עם סוגיות הנוגעות לכליאה וייצוג אסירים וכן לשימוש בידע הנוגע למאסר במסגרת הליכים משפטיים נוספים ❖ מרכיבי הציון : במהלך הקורס יידרשו הסטודנטים להגיש 2 מטלת ביניים ומטלה סופית. ניתן להחליף את אחת ממטל ות הביניים בפרזנטציה. 20% מטלת ביניים – ניתוח פסיקה 20% מטלת ביניים – בניית טיעון משפטי 60% מטלה סופית – עבודת חקר
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=