117 הסטודנט עם דרכי התמודדות יעילות להגברת החוסן האישי של עובדי בריאות במתארים שונים, ברמה האישית, ברמה הקבוצתית וברמה הארגונית, תוך הקניית ידע, הבנה ויכולת ניתוח של השפעת החוסן האישי על התוצאים הקליני ים, איזון תעסוקתי ו שביעות רצון של עובדי בריאות. מטרתו של הסמינר: לאפשר לסטודנט לבחור סוגיה נבחרת לתחקור ולמידה לעומק בנושא חוסן אישי, ולהציג דרכי התמודדות רלוונטיים להגברת החוסן האישי בתחום הנבחר. בסמינר יתקיימו מפגשים פרונטליים להעמקת הידע התיאורטי והיישומי, ולאחר מכן, הלומדים יחולקו לקבוצות (עד 3-4 סטודנטים לקבוצה). כל קבוצת סטודנטים תעסוק בסוגיה שנבחרה באופן מקיף ולעומק על פי תדריך, תגיש עבודה בכתב. בנוסף להגשת העבודה הכתובה ידרשו הסטודנטים לערוך פרזנטציה שבה י ציגו את עקרי עבודתם בפני שאר הסטודנטים בקורס. מרכיבי הציון: 30% פרזנטציה 70% עבודה כתובה שם הסמינריון – סוגיות נבחרות בניהול שם המרצה – דוקטור כנרת רובין שוסטק 4( נ קודות זכות) סמסטר: ב' ב' יום: שני שלישי שעה: 12:00-15:15 08:30-11:45 תיאור הקורס : הסמינר נועד להעמיק בחקר סוגיות שונות הנקשרות למינהל הציבורי ולניהול הציבורי. הסטודנטים ירכשו ידע חיוני אודות גופי השלטון שעמם יבואו במגע במסגרת עיסוקיהם העתידיים. במהלך הקורס נחשף להבדלים שבין ניהול ומינהל ציבורי וכן לתפקידי המינהל הציבורי במדינה הד מוקרטית לעומת המגזר הפרטי. הסמינר יכלול שלושה שיעורי מבוא פרונטלים שבהם אציג את הסוגיות המרכזיות הנקשרות למינהל ולניהול ציבורי. בנוסף הסמינר יכלול שיעור בו יוסבר מהי עבודה סמינריונית. עיקר שיעורי הסמינר יוקדשו לדיונים בסוגיות בהן הסטודנטים יבחרו להתמקד בעבודתם הסמינריונית; חלק מהשיעורים יוקדשו לפגישות להנחיה אישית של הסטודנטים. דרישות הקורס ומרכיבי ציון : השתתפות חובה במפגשים שיתקיימו בכיתה – 20% פגישה אישית אחת בה הסטודנט/ית ידווחו על נושא עבודתם וראשי הפרקים הנלווים לעבודה. הצגת עיקרי העבודה בכיתה באמצעות מצגת שתכלול סקירת ספרות קצרה, שיטת מחקר, ממצאים 10% הגשת עבודה סמינריונית, ניתן להגיש בזוגות – 70%
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=