116 תיאור הסמינריון : מטרת הסמינריון היא לעורר עניין מחקרי בתחומי התנהגות עובדים ומנהלים בארגוני מערכות בריאות. הקורס יתמקד בהשלכות של היבטים אלו על חיי העבודה של נושאי תפקידים במקצועות הבריאות ועל בריאות כלל האוכלוסייה. במסגרת הקורס נלמד כיצד לבחור נושא לעבודה ולבנות ראשי פרקים . כמו כן, נתמקד בניסוח שאלת מחקר, כתיבה של גוף הסקירה הספרותית, מה כולל פרק ההקדמה ותקציר העבודה, דיון ומסקנות. בסיום הקורס הסטודנטים יתבקשו לכתוב סקירת ספרות ולהעלות רעיון מחקרי ראשוני תוך הפגנת ביקורתיות ויצירתיות מחקרית. שם הקורס: סוגיות בשיווק ומיתוג בתחום הבריאות שם המרצה: דוקטור אירית קאופמן 4( נקודות זכות) סמסטר: ב' ב' יום: ראשון שני שעה: 16:00-19:15 12:00-15:15 תיאור הקורס: מטרת הסמינריון להעמיק את ההבנה והידע אודות סוגיות שונות בתחום הבריאות מנקודת מבט של שיווק ומיתוג. הסמינריון יאפשר דיונים מגוונים בתחום השיווק והתנהגות צרכנים, כולל התייחסות למדיה הדיגיטלית ולרשתות החברתיות. בסמינ ריון נשים דגש על ההתאמות הנדרשות במודלים הקיימים בשיווק ובמיתוג, לצורך יישומם בתחום הבריאות. בסמינריון נעסוק בהקניית מודלים בשיווק ומיתוג, תוך ניתוחם בהתאם לכללי הכתיבה האקדמית. מרכיבי ציון: 90% עבודה מסכמת 10% פרזנטציה שם הסמינריון: חוסן אישי במערכת הבריאות שם המרצה: דוקטור ירדנה קול 4( נקודות זכות) סמסטר: ב ' יום: שני שעה: 14:00-17:00 תיאור הסמינר: בשנים האחרונות מתמודדים עובדי מערכת הבריאות במצבי לחץ ומשברים מסוגים שונים הגורמים לבעיות נפשיות ופיסיות, שחיקה ובכך למחסור בכח אדם. הסמינר יעסוק בתאוריות ו סוגיות שונות הקשורות לחוסן האישי, גורמים המשפיעים על החוסן האישי תוך התייחסות למאפיינים אישיים וארגוניים. הסמינר יפגיש את
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=