108 שם הקורס: סייבר והגנת המידע שם המרצה: דוקטור דביר פלג 2( נ קודות זכות) סמסטר: ב ' קיץ יום: שלישי חמישי שעה: 17:45-19:15 13:30-15:30 תיאור הקורס: הקורס הינו קורס סמסטריאלי, המבוסס על הוראה פרונטלית, הדגמות והמחשות, ניתוח אירועים ושיטות הגנת מידע. ההוראה תתבסס על הספרות המומלצת ומאמרים ופרסומים עדכניים. בנוסף להרצאות ולדיונים ידרשו הסטודנטים לסקור נושא רלוונטי באמצעות סקירת ספרות וכן בחינת יישומים בשטח. בין הנושאים אשר יילמדו בקורס: סוגי סיכונים במערכות מידע, אסטרטגיות של ניהול סיכונים, בקרה ואיכות מידע, מטרות בקרת המידע , עקרונות במדיניות אבטחה, בקרת גישה למשאבי מחשב, שיטות זיהוי אותנטיות, ביומטריקה, מניעה – ניהול, סיסמאות ' תהליך אימות אותנטיות, מדיניות אוטנטיזציה והרשאות, הצפנה ומפתחות, בקרה וביקורת של מערכות מידע, תכנית מניעה והתאוששות, ניהול חירום, אבטחת מידע באינטרנט, Networks Private Virtual, Firewalls , פשעי מחשב. מרכיבי ציון: 100% בחינה סופית שם הקורס – שיווק ומיתוג בתחום הבריאות שם המרצה – דוקטור אירית קאופמן 2( נקודות זכות) סמסטר: א' א' יום: שלישי שלישי שעה: 14:30-16:00 16:00-17:30 תיאור הקורס: הקניית ידע תיאורטי אודות התפיסה השיווקית ומודלים שיווקיים, ומתן כלים מעשיים לניהול השיווק והמיתוג בתחום הבריאות מטרת הקורס: 1. חשיפה לעולמות תוכן בתחום הבריאות בראייה שיווקית. 2. הקניית כלים להשתלבות במציאות עסקית משתנה. 3. העמקת הידע והמודעות לתפישות, תיאוריות ומודלים בתחום השיווק והמיתוג. 4. התנסות בפועל בניתוח אירועים שיווקיים, קמפיינים פרסומיים בתחום הבריאות מרכיבי ציון - 100% בחינה סופית
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=