134 הביטי המאקרו של הניהול וההתנהגות הארגונית ומטרתם לחשוף את הלומדים למגוון הנושאים והתיאוריות שהתפתחו בתחום, לבעי ות העיוניות והמעשיות שבו, וכל זאת תוך דיון בשיטות החשיבה והמחקר העיקריים שבו. מרכיבי ציון של כל קורס- 100% בחינה סופית שם הקורס: תאגידים ציבוריים ואלכר"ים שם המרצה: דוקטור ויקטור בוגנים 4( נקודות זכות) סמסטר: א' יום: שלישי שעה: 19:00-21:30 1 + ש"ס תקשוב תיאור הקורס : בקו התפר שבין המשפט הפרטי ובין המשפט הציבורי ובגבולות הגזרה שבין גורמי ממשל ובין ישויות משפטיות אזרחיות ועסקיות, פועלים במנהל ובממשל, בחברה ובשוק בישראל, מאות אם לא אלפי ישויות משפטיות, קרי: "תאגידים", שפעילותם מאופיינת במימד ציבורי מובהק ומכאן הכללתם תחת הקטגוריה של "תאגידים ציבוריים". תאגידים נוספים שגם להם מימד ציבורי מובהק, הם האלכ"רים – ארגונים ללא כוונות רווח, הידועים גם כתאגידי "המגזר השלישי", הלוא הם העמותות, החברות והקרנות לתועלת הציבור, ההקדשות וישויות משפטיות אחרות, הפועלים בקרב הציבור בתחומים מגוונים, ובין היתר: בתחומי החברה, הרווחה והבריאות, החינוך והספורט, שירותי הדת ועוד. כתשתית לדיון בתאגידים ציבוריים ואלכר"ים, בקורס נלמדים גם היסודות והעקרונות של דיני התאגידים בכלל ודיני החברות בפרט. ברם, עיקר הקורס מוקדש לבחינת ההיבטים המשפטיים של התאגידים הציבורים והאלכ"רים ודיון בכללים ובעקרונות החלים עליהם לרבות: דרכי יצירתם של סוגי ההתאגדות השונים; הממשל התאגידי והמוסדות בכל סוג התאגדות; תהליכי קבלת ההחלטות, הפיקוח והבקרה; אחריות משפטית וביקורת שיפוטית. מרכיבי ציון: 80% בחינה מסכמת – 20% מטלות ביניים במהלך הקורס. ציון מיטיב של 1 עד 5 נקודות על מעורבות ופעילות שמעבר לחובה בקורס ובאתר הקורס. שם הקורס: ניו מדיה שם המרצה: גברת מוריה זלצר וולשטיין 3( נקודות זכות) סמסטר: א' יום: ראשון שעה: 16:00-18:30 תיאור הקורס: מטרת הקורס לשנות את החשיבה השיווקית הקיימת ולתת הצצה והתנסות לכלים שיווקים חדשים באמצעות פלטפורמות הניו מדיה. נלמד על עולם
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=