111 3. פגישות תדרוך עם כל אחד מהצוותים תתקיימנה לעיתים קרובות. 4. במהלך הפרויקט יגיש כל צוות עב ודות ודוחות כפי שיידרש ולסיום עבודתו יגיש תכנית עסקית מלאה לעסק עליו עבד במהלך הקורס . 5. הצוות יגיש את עבודתו לכל הצוותים האחרים בקורס ויציג אותה באמצעות מצגת בעל פה בפני מליאת הסמינר. מרכיבי הציון: 100% עבודה המורכבת מ: עמידה בלוחות הזמנים – 15% דוח ביניים – 15% דוח סופי – 50% מצגת למשקיעים – 20% שם הסמינר: ב' +' פרויקט גמר ביזמות שיווק ודיגיטל א שם המרצה: פרופסור שמואל סטשבסקי 4( נקודות זכות) סמסטר: ב' קיץ יום: רביעי רביעי שעה: 15:15-16:45 2 מפגשים 13:15-15:15 2 מפגשים התמחות בחלוקה לקבוצות תיאור הקורס : פרויקט הגמר הינו עבודה מסכמת מעשית של הלימודים לתואר שני במנהל עסקים. פרויקט הגמר ביזמות שיווק ודיגיטל הינו סמינר אינטגרטיבי במסגרתו צוותי סטודנטים יוזמים ומתכננים פתרון חדשני ו/או אלטרנטיבי , או שיפור משמעותי של תהליך קיים, תוך שימוש בכלים שרכשו בלימודיהם. הפרויקט יעסוק במוצר/ שירות קיים או חדש בתחום השיווק והדיגיטל ובמציאת דרכים לשפר או ליעל את השימוש/אספקת מוצר/ שירות זה. הפתרון המוצע ידגים את ההתמודדות עם היבטים הקשורים למספר דיס ציפלינות ניהוליות (מימון, שיווק, ניהול, תפעול, יזמות, מערכות מידע). הפתרון לבעיות אלה הינו אינטגרטיבי ובעל אופי אסטרטגי. הפרויקט יכלול תכנון עסקי ויוגש בפורמט המקובל לתכנית עסקית וכן יכלול מצגת למשקיעים. על הסטודנטים להתבסס על מקורות מהספרות המחקרית ולשלב מקורות אלו בפתרון המוצע על ידם וכן לבצע מחקר שוק, לנתח את ממצאיו ולהסיק מסקנות. חובות הקורס: 1 . העבודה בפרויקט תיעשה בצוותים שיעסקו בתכנון פרויקט עסקי חדש בתחום השיווק והדיגיטל. 2 . הצוותים יתארגנו עצמאית ויתכננו את פעולותיהם לשם ביצוע המשימה המוטלת עליהם בזמן המוקצב לכך. זאת ,תוך עמידה בחובות הסמינר ודיווח שוטף למרצה. . 3 פגישות תדרוך עם כל אחד מהצוותים תתקיימנה לעיתים קרובות.
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=