110 שם הקורס: תקשורת שיווק ומסחר באינטרנט שם המרצה: דוקטור אלכסנדר צימרמן 2( נקודות זכות) סמסטר: ב' יום: שני שעה: 18:45-20:15 התמחות תיאור הקורס: השיווק הדיגיטלי כבש בשנים האחרונות מקום מרכזי במציאות העסקית המקומית והגלובלית מחד, כאשר מאידך, עסקים רבים מאבדים את דרכם בסבך האפשרויות וכתוצאה מכך הם חוששים מלהיכנס אליו. היכולת של כל פרט לבצע On-line תהליכים של חיפוש, מכירה, קניה, תשלום וקבלה מהירה ואיכותית של המוצרים/שירותים מכל מקום, מחייבת את הארגונים לתת פתרונות הולמים לצרכים השיווקיים העדכניים במדיות הדיגיטליות השונות. מרכיבי ציון: עבודה מסכמת המהווה 100% שם הסמינר: ב' +' פרויקט גמר ביזמות וחדשנות א שם המרצה: פרופסור שמואל סטשבסקי 4( נקודות זכות) סמסטר: ב' קיץ יום: רביעי רביעי שעה: 15:15-16:45 2 מפגשים 13:15-15:15 2 מפגשים התמחות בחלוקה לקבוצות תיאור הקורס : פרויקט הגמר הינו עבודה מסכמת מעשית של הלימודים לתואר שני במנהל עסקים. פרויקט הגמר ביזמות וחדשנות הינו סמינר אינטגרטיבי במסגרתו צוותי סטודנטים יוזמים ומתכננים פתרון חדשני ו/או אלטרנטיבי , או שיפור משמעותי של תהליך קיים, תוך שימוש בכלים שרכשו בלימודיהם. הפרויקט יעסוק במוצר/ שירות קיים או חדש ובמציאת דרכים לשפר או ליעל את השימוש/אספקת מוצר/ שירות זה. הפתרון המוצע ידגים את ההתמודדות עם היבטים הקשורים למספר דיסציפלינות ניהוליות (מימון, שיווק, ניהול, תפעול, יזמות, מערכות מידע). הפתרון לבעיות אלה הינו אינטגרטיבי ובעל אופי אסטרטגי. הפרויקט יכלול תכנון עסקי ויוגש בפורמט המקובל לתכנית עסקית וכן יכלול מצגת למשקיעים. על הסטודנטים להתבסס על מקורות מהספרות המחקרית ולשלב מקורות אלו בפתרון המוצע על ידם וכן לבצע מחקר שוק, לנתח את ממצאיו ולהסיק מסקנות. דרישות הקורס: 1. העבודה בפרויקט תיעשה בצוותים שיע סקו בתכנון פרויקט עסקי חדשני. 2. הצוותים יתארגנו עצמאית ויתכננו את פעולותיהם לשם ביצוע המשימה המוטלת עליהם בזמן המוקצב לכך. זאת ,תוך עמידה בחובות הסמינר ודיווח שוטף למרצה.
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=