41 5. במקרה של הפרת סדר רשאית הספרנית להרחיק קורא מתחומי הספריה. במקרה של הפרות גסות של תקנון הספריה, תועבר תלונה לטיפולו של בית הדין המשמעתי של המרכז האקדמי. 6. אין הנהלת הספריה אחראית לדברי ערך שהושארו בספריה. ז. כללי השאלה 1. ההשאלה היא אישית. קורא אינו רשאי לשאול ספר בשמו של קורא אחר ו/או אינו רשאי להעבירו לקורא אחר. האחריות לספר והחזרתו במועד היא על שואל הספר. 2. ספרים המסומנים בפס אדום אינם ניתנים להשאלה, השאר כן. 3. ניתן לשאול עד 7 ספרים בו זמנית. 4. במהלך השנה ייתכנו שינויים בזמני ובנהלי ההשאלה, זאת בהתאם לביקוש הספרים. 5. בספריה פועלת מערכת להארכה אוטומטית של השאלות. 6. ספר יושאל לשבוע ימים כאשר תקופת ההשאלה תוארך באופן אוטומטי משבוע לשבוע ועד ל תקופה מצטברת של 12 שבועות, כל עוד הספר לא הוזמן . 7. במידה והספר הוזמן/ הסתיימה תקופת ההשאלה, תישלח הודעת דוא ר אלקטרוני לסטודנט המבקשת להחזיר את הספר לספריה. 8. באחריותו הבלעדית של סטודנט, השואל ספר מהספריה, לבדוק באופן שוטף את הדואר האלקטרוני שלו ולהחזיר את הספר כשיתבקש לעשות כן. 9. במידה ולא מתאפשרת החזרה בתאריך הנקוב, חובה ליצור קשר עם הספריה בדואר האלקטרוני, בטלפון או בווטסאפ. 10 . איחור ממושך/הצטברות של איחורים עלולים לגרום ל חסימת הגישה לתחנת המידע של הסטודנט. החסימה תותר רק לאחר החזרת הספר לספריה. 11 . בשעות בהן הספריה סגורה ניתן להחזיר ספרים לתיבה הנמצאת בכניסה לספריה. 12 . בספריה קיימים פריטים (כגון מילונים , מילונים אלקטרוניים וקבצי חקיקה) , אשר ניתן להוציאם לצורך בחינות בלבד. הספר יושאל ל סטודנט ביום הבחינה ועליו להחזירו לספריה מיד לאחר סיומה. 13 . סטודנט שאיבד/השחית ספר, חייב להחזיר תחתיו ספר חדש תוך שבוע. אם לא ניתן להשיג הספר, יחויב הקורא תמורתו במלוא עלותו. ח. הזמנת ספרים 1. ניתן להזמין ספר ב: דלפק ההשאלה, פניה טלפונית, מייל או וואטסאפ. 2. המזמין ספר יקבל מהספריה הודעה שהספר הגיע והוא שמור לו , עד לתאריך שיתואם אתו. 3. קורא שאינו זקוק לספר שהזמין מתבקש להודיע על כך לספריה.
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=