1.מכתב קבלה
לאחר קבלת ערכת רישום מלאה ואימות הנתונים על ידי מנהל הסטודנטים, יישלח מכתב קבלה בהתאם לחוג הרלוונטי. מכתב זה יישלח דרך המייל.
2.כיצד מתבצעת חלוקת הרמות באנגלית ומהי תוספת שכר הלימוד?
המיון לקורסי האנגלית נעשה על פי תוצאות בחינת אמיר”ם/ אמי”ר/ פסיכומטרי, כדלהלן:
- מתקדמים ב' ( 120-133 ): הסטודנטים יחויבו ללמוד אנגלית במשך סמסטר אחד בלבד-נדרש 350 ₪ עבור ספרים בלבד.
- מתקדמים א' (100-119 ): הסטודנטים יחויבו ללמוד אנגלית במשך שני סמסטרים בלבד-נדרש 350 ₪ עבור ספרים בלבד.
- בסיסי ( 85-99 ): הסטודנטים יחויבו ללמוד אנגלית במשך שלושה סמסטרים-נדרש 350 ₪ עבור ספרים בלבד.
- טרום בסיסי ב' ( 70-84 ): הסטודנטים יחויבו ללמוד אנגלית במשך ארבעה סמסטרים נדרש תשלום של 2,150 ₪.
- טרום בסיסי א (55-69 ): הסטודנטים יחויבו ללמוד אנגלית במשך ארבעה סמסטרים (בתגבור שעות)-נדרש תשלום של 3,400 ₪.
3.מה צריך להביא למבחן אמי"ר/אמיר"ם?
יש להביא ת.ז.
4.אם אני רוצה לעשות מבחן אמי"ר/אמיר"ם נוסף?
יש להמתין 35 יום לפחות בין שתי היבחנויות בבחינות מיון באנגלית (בין שתי היבחנויות באמי"ר, בין שתי היבחנויות באמיר"ם או בין היבחנות באמי"ר להיבחנות באמיר"ם, או להיפך).
5. מתי מתחילים לשלם את שאר התשלומים? איך? איפה?
את התשלומים יש לשלם בהתאם לטופס שכר הלימוד עליו חתמתם. ניתן לשלם בהוראת קבע בנקאית, הוראת קבע באשראי או בשיקים.
לכל שאלה או בירור בנושא שכר לימוד ניתן לפנות למדור שכר לימוד:
למירי ישרים, מנהלת מדור שכר לימוד, בטלפון 09-7750306
לאורית פרידמן, רכזת מדור שכר לימוד, בטלפון 09-7750383
או להגר אופרי , רכזת מדור שכר לימוד -09-7750384
6. ייצרו איתי קשר לפני הלימודים?
בהחלט כן. כחודש לפני פתיחת שנת הלימודים תשלח הזמנה מטעם מנהל הסטודנטים אליה תצורף מערכת השעות והנחיות נוספות.
7. מתי ואיך אקבל את הספרים
בשבוע הראשון ללימודים נקיים ימי היערכות, בהם נקיים הדרכות ונחלק חומרי למידה' הזמנה ליום זה וסדר יום ישלחו כאמור בסעיף 6 לעיל כחודש לפני תחילת הלימודים.
8. מתי אקבל את מערכת השעות?
מערכת השעות לשנת הלימודים הראשונה תשלח עם ההזמנה למפגש הפתיחה, כמפורט בסעיף 6. שיבוץ לקורסים של שנת הלימודים הראשונה ייעשה כשבוע לפני פתיחת שנת הלימודים.
9. אבחונים- כמה זמן תוקף של אבחון? מאיזה מקומות אנחנו מקבלים אבחון? למי מעבירים?
את האבחונים ניתן להעביר בתחילת השנה למנהלת דקאנט הסטודנטים – רחל ראובן למייל: rachelr@mishpat.ac.il
תוקף אבחון 5 שנים, יש להגיש את האבחונים לטיפול בחודש הראשון של כל סמסטר, אבחונים שיוגשו לאחר המועד יטופלו בסמסטר העוקב.
מקבלים אבחונים דידקטיים מכל מכון /מאבחן מוכר – לא מקבלים אבחונים ממוחשבים כגון tova, moxo .
10. האם הלימודים יהיו מקוונים או פרונטליים?
בכל חוג קיים מתווה לימודים שונה. בחלק מהחוגים הלימודים מתקיימים בקמפוס באופן מלא ובחלק מהחוגים הלימודים מתקיימים במתווה היברידי המשלב לימודים בקמפוס ולימודים מרחוק. כל המידע בנושא זה ימסר במעמד הרישום.
11.מתי אקבל גישה לתחנת המידע לסטודנט?
במפגש הפתיחה ימסרו לידיך שם משתמש וסיסמא לתחנת המידע לסטודנט ותינתן הדרכה ביחס לאופן השימוש בשולחן העבודה.
12.האם יש דרישת נוכחות בשיעורים?
בשיעורי אנגלית, קורסי מיומנויות, סמינריונים וקורסי בחירה נאכפת חובת הנוכחות. תתכן חובת נוכחות בשיעורים נוספים על פי החלטתו של מרצה הקורס
13. האם יתקיימו שיעורים/בחינות בימים שאינם ימי הלימוד הקבועים שלי?
לכתחילה אנו משתדלים לשמור על ימי הלימוד הקבועים אך במקרים בהם הדבר אינו אפשרי נקבעים שיעורי השלמה ובחינות בימים שאינם ימי הלימוד.
14. המלגות הפנימיות מתקזזות ישירות משכר הלימוד?
המלגות הפנימיות מקוזזות מחוב שכר הלימוד ונפרסות ע"פ הסמסטרים. מי ששילם את מלוא שכר הלימוד לפני הזכאות למלגה יקבל החזר כספי או שהיתרה תעבור לשנים הבאות, לבחירתו.
15. אפשר לשלם עם שובר פיקדון מהצבא?
ניתן לשלם עם שובר פיקדון. לפרטים יש לפנות למדור שכר לימוד:
מירי ישרים, מנהלת מדור שכר לימוד- 09-7750306
אורית פרידמן, רכזת מדור שכר לימוד- 09-7750383
אפורי הגר , רכזת מדור שכר לימוד -09-7750384