פרופ מיכאל טל
לימודי מדעי הבריאות >> דבר דיקן הפקולטה למדעי בריאות

דבר דיקן הפקולטה למדעי בריאות

הפקולטה למדעי הבריאות במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט מהווה מטריה אקדמית לתוכניות לימוד שונות לתואר ראשון(בוגר) וללימודי תואר שני (מוסמך), אשר מטרתם לשפר את המקצועיות והאיכות של עובדי מערכת הבריאות, זאת לאור מצוקת כוח האדם בתחום ולמהפכת השינויים הטכנולוגיים העוברת עלינו.
מערכת הבריאות בישראל, הנוגעת לחיי כל אזרחיה, זקוקה לכוח אדם מיומן ואיכותי שיתמודד עם אתגרים ניהוליים וארגוניים, זאת לאור העלייה בתוחלת החיים והזדקנות האוכלוסייה, גידול האוכלוסייה, וההתקדמות הטכנולוגית של עולם הרפואה.
המחסור בכוח אדם רפואי, בתשתיות ושירותי בריאות מהווים אתגר למערכת הבריאות הישראלית שאיתם אנו בפקולטה למדעי הבריאות מתמודדים ברמה האקדמית הגבוהה ביותר.
במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט מסלול לימודים בניהול מערכות בריאות לתואר ראשון ולתואר שני, תואר ראשון בדימות עם התנסות מעשית בבתי החולים ברחבי הארץ ובמרכז הרפואי הדסה בירושלים ולימודי תעודה בגרונטולוגיה בשיתוף עם "באר אמונה".
ובקרוב נפתח את מסלול הלימודים בסיעוד.
הלימודים האקדמיים זוכים לדירוג גבוה הודות לסגל ההוראה הכולל אנשי מפתח מובילים בתחום עולם הבריאות.
כדי לענות על צרכי הבריאות נבנו תוכניות הלימודים באופן שהם משלבים בין קורסי ליבה במדעי היסוד של מדעי הטבע והחברה לבין קורסים ייחודיים בתחום ניהול מערכות בריאות, טכנולוגיות מתקדמות, אבטחת מידע ובריאות הציבור.
בחלק מתוכניות הלימודים משולבות יציאה והתנסות מעשית בארגוני הבריאות ובמוסדות הטיפול הרפואי כמו בתי חולים, מרפאות ובתי אבות.
רמת הלימודים הגבוהה יחד עם אווירת לימוד נעימה מבטיחים לא רק חוויה אקדמית אלא ידע וכלים הנדרשים להשתלבות מהירה בעבודה במגוון תפקידים במרפאות ציבוריות ופרטיות, בבתי חולים, בהנהלות ארגונים רפואיים של קופות החולים ובתפקידי מינהל אחרים.
המרכז האקדמי מציע ומפתח תוכניות לימודים שונות שמטרתן להכשיר את הסטודנטים להשתלבות בתפקידים אחראיים במגוון מקצועות הבריאות מקצועות אלו כוללים:

  • תואר ראשון בניהול מערכות בריאות
  • תואר שני בניהול מערכות בריאות
  • תואר ראשון בדימות
  • קורס תעודה בגרונטולוגיה (מדעי הזקנה)

לאישור המל"ג הוגשה בקשה לאישור תכנית לימודים לתואר ראשון בסיעוד

איחולי הלבביים לשנת לימודים פורייה ומהנה.
בברכה,
פרופ' מיכאל טל
דיקן הפקולטה למדעי הבריאות

קצת על דיקן הפקולטה למדעי הבריאות

פרופ' מיכאל טל סיים את לימודיו לתואר דוקטור ברפואת שיניים DMD באוניברסיטה העברית, ירושלים. מוסמך למדעי העצב מאוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס ( UCLA)

פרופ מיכאל טל חקר ולימד בבית הספר לרפואה ורפואת שיניים של האוניברסיטה העברית והדסה במחלקה לנוירוביולוגיה רפואית. תחומי ההתמחות שלו הם מנגנונים עצביים האחראים לכאב כרוני, אתיקה במחקר ורפואת שיניים. תחום מחקרו מתמקד בכאבים נאורופתיים כרוניים המתפתחים לאחר פגיעה בגוף, כגון פציעה או ניתוח שמהווים בעיה רפואית קשה מאד לטיפול. כיהן כיו"ר החוג לנוירוביולוגיה (מדעי העצב) בפקולטה לרפואה וכחבר המרכז לחקר הכאב של האוניברסיטה העברית בירושלים אותו גם ניהל. פרופ' טל לימד וניהל את הוראת האנטומיה בבית הספר לרפואה והיה יו"ר וועדת ההוראה של הפקולטה לרפואת שיניים. כיהן כיו"ר האגודה הישראלית לחקר הכאב. שימש כיו"ר הוועדה האתית העליונה למחקרים בהם מעורבים בני אדם באוניברסיטה העברית. במסגרת מחקריו היה פרופ' אורח באוניברסיטאות קליפורניה לוס אנג'לס, אוניברסיטת מרילנד בבולטימור ארה"ב, ג'ון הופקינס ארה"ב ובמכוני הבריאות הלאומיים של ארה"ב NIH. לפרופ' טל כ-80 פרסומים בעיתונים המובילים בעולם בתחום הכאב.

לעמוד המלא של פרופ' טל לחצו כאן

מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.



מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.

כניסת סטודנט כניסת מרצה