תמונת רקע
חברי הסגל >> פרופ' שמואל סטשבסקי

פרופ' שמואל סטשבסקי

תפקידים

דיקאן הפקולטה לניהול
ראש התוכנית לתואר שני במנהל עסקים MBA


אודות

לפרופ' סטשבסקי יש ניסיון רב הן כמרצה וכמנהל באקדמיה בתחום מנהל העסקים והן בעולם העסקי והניהולי. הוא מומחה בניהול, ביזמות, בהי-טק, באינטרנט ובמסחר אלקטרוני, בניהול פרויקטים, במשחקי עסקים ובהתנהגות ארגונית. רשימת הפרסומים שלו מגוונת וכוללת ספרים, פרקים בספרים, מאמרים בכתבי עת שפיטים, פטנטים, מאמרים ותקצירים בכנסים מדעיים, חוברות הדרכה מקצועיות ודוחו"ת מחקר יישומי. הוא היה נשיא של איגוד מדעי בינלאומי, שימש כיו"ר מדעי של כנס מדעי בינלאומי וכן אירגן כנס מדעי בינלאומי.
הוא היה איש סגל בכיר באוניברסיטת אריאל ובמשך 5 שנים הוא שימש כראש התואר השני במנהל עסקים MBA. לפני כן הוא היה איש סגל בכיר בביה"ס למנהל עסקים באוניברסיטת בר-אילן, בה הוא ניהל את התוכנית הבינלאומית International MBA במשך 16 שנים ובמקביל שימש גם במשך 6 שנים כמנהל של התוכניות למנהלים Executive MBA.
כמו כן, הוא היה במשך 7 שנים ראש ההתמחות למחשבים ומערכות מידע במסלול האקדמי של המכללה למנהל. הוא לימד גם במוסדות אקדמיים נוספים וביניהם: אוניברסיטת ת"א, אוניברסיטת חיפה, המכללה האקדמית נתניה, המכללה האקדמית אונו, מכון לב ועוד.
בפעילותו המקצועית הוא בעל ניסיון בייזום עסקי ובניהול. הוא יזם וייסד מספר חברות בתחום ההי-טק וחלק מהידע אף נמכר לחברת מיקרוסופט. הוא עסק בייעוץ ובהדרכה להנהלות של ארגונים מהמובילים בישראל, בניהול חברות ויחידות עסקיות, בניהול פרויקטים, בניתוח מערכות ובפיתוח תוכנה. הוא שימש גם כחבר במספר מועצות מנהלים. הוא קיבל מענקי מחקר ופיתוח מהמדען הראשי לחברות הזנק.


השכלה

  • תואר שלישי Ph.D. במנהל עסקים, ביה"ס למנהל עסקים, אוניברסיטת בר-אילן- (ממוצע ציונים: 98. פרס הרקטור על הצטיינות מיוחדת)
  • תואר שני M.Sc. בהנדסת תעשיה וניהול, הטכניון חיפה- (ממוצע ציונים 95. מלגות הצטיינות במשך כל הלימודים)
  • תואר ראשון B.Sc. במתמטיקה, אוניברסיטת תל-אביב- (ממוצע ציונים 93. פרס הצטיינות ותעודת הצטיינות)

תחומי הוראה והתמחויות

  • משחק עסקים
  • יזמות והי-טק
  • ניהול והתנהגות ארגונית
  • ניהול פרויקטים
  • אינטרנט ומסחר אלקטרוני

יצירת קשר

טלפון: 054-3908820
דוא”ל: shmuelst@mishpat.ac.il



מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.

כניסת סטודנט כניסת מרצה