בוגרים >> הטבות תארים שניים לסטודנטים ובוגרי המרכז

הטבות תארים שניים לסטודנטים ובוגרי המרכז

בוגרי המרכז האקדמי זוכים להטבות ומלגות לכלל מסלולי התארים השניים:

תואר שני בניהול מערכות בריאות- M.H.A
תואר שני בלימודי משפט ללא משפטנים- M.A
תואר שני מוסמך במשפטים- LL.M
תואר שני במנהל עסקים - M.B.A

שמחנו להכשיר אתכם לתואר ראשון ואנו מזמינים אתכם להתקדם יחד איתנו גם לתואר שני אשר יעניק לכם יתרון משמעותי. הליווי, התמיכה והרמה הגבוהה שאתם מכירים מימי התואר הראשון, יהיו חלק גם מחוויית הלימודים של התואר השני. זוהי הזדמנות לחזור אל הקמפוס המוכר כדי לרכוש ידע חדש, להרחיב ולהעמיק את הקיים.

חדש! תואר שני במנהל עסקים M.B.A

*הטבת 5,000 ₪ 

הכירו את התואר השני החדש במנהל עסקים, הכי נכון, הכי נוח הכי קצר, תוך 3 סמסטרים בלבד תוכלו להתקדם בזכותו לתפקידים נחשקים במשק. תוכנית הלימודים הינה חדשה ומעודכנת אשר בנויה מתוך הבנה עמוקה של עולם העסקים.
תואר שני במנהל עסקים M.B.A מציע שני מסלולי התמחות מבוקשים:
- יזמות וחדשנות - מתאימה לאילו השוקלים לפתוח עסק או מיזם וגם לשכירים ועצמאיים המעוניינים לקבל כלים מתקדמים בפיתוח מיומנויות ניהוליות, מימון וגיבוש אסטרטגיה בעידן החדשנות הדיגיטלית בניית תוכניות עסקיות ועוד.
- יזמות ושיווק דיגיטלי- מתאימה למי שמעוניין להשתלב בתפקידי שיווק, דיגיטל וחדשנות, וכן לשכירים או לעצמאיים המעוניינים לקבל כלים מתקדמים לשיווק וקידום העסק בעולם הדיגיטלי ההולך ומתפתח.

  תואר שני בשנה אחת - הלימודים נמשכים במשך שלושה סמסטרים רצופים ומסתיימים בתום שנת לימוד אקדמית אחת.
   ללא ימי שישי- תוכנית הלימודים נוחה, גמישה והיברידית, המתחשבת במחויבויותיכם האחרות שלכם- משפחה וקריירה ומשאירה לכם את ימי השישי חופשיים.
   מחוברים לעולם העסקים- תוכנית הלימודים העדכנית מפגישה אתכם עם מנהלים רבים כמוכם, ומאפשרת יצירת networking איכותי אשר מאפשר לכם ללמוד מבעלי ניסיון מוכח.

פרטים נוספים אודות תוכנית הלימודים >>

תואר שני בניהול מערכות בריאות M.H.A

 *הטבה עד 9,500 ₪

תוכנית לימודים לתואר שני המיועדת לבוגרי תואר ראשון בניהול מערכות בריאות. התואר השני יאפשר לכם להתקדם במסלול הקריירה ולהשתלב בתפקידי ניהול במערכות הבריאות הפרטיות והציבוריות. תוכנית הלימודים החדשנית עוסקת במגוון רחב של נושאים עדכניים במערכת הבריאות בארץ ובעולם. התוכנית מכשירה את הסטודנטים למנהלים בתפקידים בכיריים במרפאות הציבוריות והפרטיות, בתי החולים, משרד הבריאות, קופות החולים, וארגונים נוספים הפועלים בתחום הבריאות, תוך הרחבת ההתמחות בתחומים שונים דוגמת משאבי אנוש, ניהול פיננסי, ניהול משברים בתחום הבריאות ועוד.
הצוות אקדמי המסור אשר כולל מרצים בכירים ופעילים במערכת הבריאות בארץ הם מובילים את התוכנית.

  התוכנית מורכבת מקורסי חובה, בחירה וסמינריון.
  הלימודים מתקיימים פעם בשבוע ומתפרשים על פני 4 סמסטרים רציפים כולל קיץ - סיום הלימודים תוך שנה ו-4 חודשים סה"כ 43 נ"ז.
  מתווה הלימודים הינו היברידי המשלב לימודים בקמפוס ולמידה מרחוק.

תואר שני בלימודי משפט ללא משפטנים M.A

*הטבה עד 7,000 ₪

המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט, מציע תכנית ייחודית ללימודי תואר שני בתחום המשפט  לבוגרי תואר ראשון במדעי החברה כגון: מדיניות ציבורית ממשל ומשפט,חשבונאות וכן ניהול מערכות בראיות.
עולם המשפט משפיע על תחומים רבים בחיינו האישיים והמקצועיים. ידע משפטי מעניק יתרון משמעותי להתנהלות בעבודה, בעסקים, בפעילות ציבורית ובחיים בכלל.
השילוב בין תואר שני בתחום המשפטים לבין התואר אותו למדתם ולתחום העיסוק שלכם, מעניק ראייה רב תחומית מקיפה ביותר. זוהי הזדמנות להרחיב אופקים, למצות יכולות אישיות ולקחת את הקריירה לשלב הבא.

התוכנית מורכבת מלימודי חובה, קורסי בחירה וסמינריונים ללא תזה וכן לימודי השלמה לבוגרי תואר ראשון אשר לא למדו משפטים.
  סטודנטים שאינם בעלי תואר ראשון במשפטים, ילמדו גם לימודי השלמה בהיקף של 24 נ"ז, וביחד עם לימודי התואר 56 נ"ז, לימודי ההשלמה יתקיימו בשני הסמסטרים הראשונים.
יום אחד בשבוע במשך 4 סמסטרים רצופיים מתווה הלימודים הינו היברידי המשלב לימודים בקמפוס ולמידה מרחוק.

 

תואר שני מוסמך במשפטים LL.M

*הטבה 7,000 ₪

הלימודים כוללים מספר קורסי חובה בתחומי משפט מרכזיים וקורסים נוספים כחלק ממסלול ההתמחות. אנו מציעים מסלולים שונים בלימודי תואר שני ושילוב של תחומי לימוד שונים. לרוב קורסים מתקדמים של תואר שני כוללים למידה של חוקים שונים מהארץ ומהעולם בהתאם למסלול הנבחר במוסד הלימוד.

הלימודים מתקיימים פעם בשבוע ומתפרשים על פני 4 סמסטרים רציפים כולל קיץ - סיום הלימודים תוך שנה ו-4 חודשים.
תלמידי התכנית יוכלו לבחור באחת מהחלופות הבאות: תואר מוסמך כללי, תואר מוסמך עם התמחות במשפט עסקי, תואר מוסמך עם התמחות במשפט פרטי.סך נקודות הזכות הנדרשות להשלמת התואר הוא 32 נ”ז.
תכנית הלימודים מקנה כלים מחקריים שיאפשרו לסטודנטים להעמיק חקר בעיסוקם בתחום המשפט.

 

*ההטבות הינן לבוגרי המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט בלבד, חלק מן ההטבות הינן תלוי ציון.

לפרטים נוספים והרשמה התקשרו 5909* או השאירו פרטים.

 

מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.



מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.

כניסת סטודנט כניסת מרצה