תמונת רקע
חברי הסגל >> ד"ר רוני לזר

ד"ר רוני לזר

Ron Lazer

תפקידים

ראש החוג לתואר ראשון במינהל עסקים B.A


אודות

ד"ר (רו"ח) רוני לזר הוא ראש החוג למנהל עסקים במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט, ד"ר לזר שימש כאיש סגל בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת יוסטון בטקסס.
בנוסף לניהול החוג למנהל עסקים, משמש כמרצה בתוכניות מובילות למנע"ס (MBA & EMBA), בארה"ב, באירופה ובמזרח אסיה ב 15 השנים האחרונות. בין היתר הוא מלמד כמרצה אורח ב INSEAD בצרפת וסינגפור, ב - Purdue University, University of North Carolina, ו - Southern Methodist University בארה"ב ועוד. לאורך שנות ההוראה בבתי הספר השונים הוא זכה לפרסי הוראה רבים והיה אחראי על מערכי שיפור הוראה והטמעת טכנולוגיות למידה מתקדמות.
רוני מספק שרותי ייעוץ, הערכות שווי ומעביר סדנאות בחשבונאות ומימון לחברות בינ"ל בארץ ובעולם. הוא סיים את לימודי הדוקטורט בחשבונאות בבית הספר שטרן למנע"ס (Stern School of Business) באוניברסיטת ניו-יורק (New York University) בשנת 2004. את התארים השני (MBA) והראשון (כלכלה וחשבונאות) הוא למד וסיים בהצטיינות באוניברסיטת תל-אביב.
רוני מחזיק ברישיון רואה חשבון בישראל ועבד כיועץ וכמבקר בפירמות ראיית החשבון הבינ"ל ארתור אנדרסן (Arthur Andersen) ו – BDO בישראל.


השכלה

תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות, אוניברסיטת תל-אביב, 1993
תואר שני MBA התמחות במימון וחשבונאות, אוניברסיטת תל-אביב, 1998
תואר שני בפילוסופיה/מינהל עסקים, אוניברסיטת ניו יורק, 2002
תואר שלישי במינהל עסקים התמחות בחשבונאות, אוניברסיטת ניו יורק, 2004
B.A. in Accounting and Economics, Tel Aviv University, 1993
MBA (Finance & accounting), Tel Aviv University, 1998
Master of Philosophy, New York University, Stern School of Business, 2002
Ph.d. in Accounting, New York University, Stern School of Business, 2004


תחומי הוראה והתמחויות

חשבונאות פיננסית, ניתוח דוחות כספיים, הערכות שווי

Financial accounting, Financial statement analysis, valuation


פרסומים נבחרים

“ Reasons for Late SEC Filings: Computerized Retrieval and Classification” Intelligent Data Analysis, Winter 2006, With Ronen Feldman, Joshua Livant and Benjamin Segal


יצירת קשר

טלפון: 09-7750350
דוא”ל: ronil@mishpat.ac.il



מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.

כניסת סטודנט כניסת מרצה