תמונת רקע
לימודי משפטים >> מאמרים בנושא לימודי משפטים >> דברים שכדאי לבדוק לפני תואר במשפטים

דברים שכדאי לבדוק לפני תואר במשפטים

מעוניינים ללמוד תואר ראשון במשפטים? רוצים לעסוק בעריכת דין או לרכוש ידע משפטי מעמיק שיסייע לכם בעבודה ובקריירה? אילו דברים חשוב לבדוק לפני שנרשמים ומתחילים ללמוד תואר במשפטים?
בית הספר למשפטים במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט הוא ממוסדות הלימוד הוותיקים והמובילים בישראל, בית הספר ללימודי משפטים נוסד בשנת 1994 ועד היום הוכשרו בו אלפי עורכי דין ומשפטנים, ובוגרי המסלול מאיישים תפקידי מפתח בכל ענפי המשק, במגזר הפרטי והציבורי כאחד.

מסלול לימודים בתחום משפטים

מסלול הלימודים לתואר ראשון במשפטים מבטיח תואר יוקרתי ומבוקש, התואר המוערך מקנה יתרונות רבים ומאפשר לבוגרים למנף את הקריירה שלהם ולעסוק בעריכת דין או לעבוד כמשפטנים בתחומים נוספים, כולל עבודה בהייטק. תואר במשפטים נחשב לתואר פותח דלתות, הלימודים נמשכים כשלוש וחצי שנים, ומי שמעוניין לעסוק בעריכת דין נדרש לעבור התמחות במשרד עורכי דין במשך שנה ולעבור בהצלחה את בחינת לשכת עורכי הדין בישראל.
בית הספר למשפטים במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט מציע הכשרה אקדמית ומקצועית בשלושה מסלולים עיקריים:

שיטת הלימוד המתקדמת והחדשנית בשערי מדע ומשפט מקנה את הידע המשפטי הנדרש, מפתחת את יכולות הלמידה והמחקר אצל הסטודנטים ומפתחת בין היתר גם חשיבה יצירתית. כאשר בוחרים היכן ללמוד משפטים חשוב להתייחס לוותק של המוסד האקדמי, לסגל המרצים, לנושאי הלימוד ולהתמחויות האפשריות במסגרת הלימודים לתואר ראשון.

ללמוד משפטים בגלל המרצים

יש ביקוש רב ללימודי משפטים בכל מוסדות האקדמיה, אך מועמדים רבים בודקים רק את תנאי הקבלה, משך הלימודים, נוחות ההגעה למוסד הלימודים ונושאי הלימוד. בפועל, אחד הנושאים החשובים ביותר בבחירת מוסד הלימודים הוא איכות המרצים והידע המשפטי שלהם.
במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט תמצאו את המרצים הטובים ביותר בארץ, כל המרצים הם מהשורה הראשונה בתחומם, לכולם יש ידע וניסיון מעמיק בתחום בו בחרו להתמחות.. במהלך הלימודים המרצים חושפים את הסטודנטים לתחומי משפט מגוונים והם מציגים סוגיות משפטיות עכשוויות הנמצאות על סדר היום הציבורי. המרצים בבית הספר למשפטים משתייכים לתחומי משפט שונים כמו טכנולוגיה ויזמות, משפט פלילי, משפט אזרחי, דיני משפחה וירושה, דיני קניין וזכויות יוצרים, דיני חברות ועוד.
מרצים מנוסים ובעלי ידע משפטי מעמיק מעניקים לסטודנטים ידע וכלים פרקטיים המסייעים לבוגרי המסלול להשתלב בקלות בשוק העבודה ולהפגין ידע נרחב המסייע להם להתקדם בקריירה.

ללמוד משפטים בגלל הקליניקות והסדנאות

אחת הסיבות העיקריות לכך שמועמדים רבים מעוניינים ללמוד משפטים במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט היא הקליניקות המשפטיות. יש 11 קליניקות משפטיות שמטרתן להקנות לסטודנטים התנסות מעשית בעולם המשפט עם לקוחות אמיתיים, מעבר להתנסות המעשית החשובה, זו שליחות עבור הסטודנטים ותרומה לקהילה. המשתתפים בקליניקות המשפטיות רוכשים ידע משפטי מעמיק, הם מתנסים בעבודה מעשית ורוכשים ניסיון המבטיח להם יתרון משמעותי הן במציאת משרד עורכי דין לצורך התמחות והן בראיונות עבודה.

אווירה משפחתית

לימודי משפטים במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט מבטיחים למועמדים חוויית לימודים ייחודית בקמפוס ירוק וצעיר. הקמפוס מציע מיקום נוח ומרכזי, מדשאות רחבות ידיים, אווירת לימודים נעימה ותומכת וסגל מרצים מהשורה הראשונה בארץ.
בשערי מדע ומשפט דואגים לסטודנטים, כל סטודנט זוכה ליחס אישי וחם, להכנה מיטבית לקראת הבחינות של הלשכה ולעבודה בפועל, לפיתוח מיומנויות הנדרשות בתחום המשפטים בשיטת לימוד חדשנית, ולהכנה לקראת הבחינות של לשכת עורכי הדין. כמו כן, הסטודנטים יכולים להשתתף בתוכנית מטרה ללא עלות.

 

 

מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.



מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.

כניסת סטודנט כניסת מרצה