לימודי מדעי הבריאות >> תואר שני בניהול מערכות בריאות M.H.A

תואר שני בניהול מערכות בריאות M.H.A

ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ה החלה
לפרטים נוספים ותאום פגישה מתי שנח לך

להטבות "כיפת ברזל אקדמית"

ההזדמנות שלכם להוביל את המהפכה הבריאותית!
מערכת הבריאות בארץ נמצאת בתאוצה מתמדת, הזקוקה למנהלים מומחים בתחום, אשר מעוניינים להשפיע על מערכת הבריאות בישראל ולסייע בהתמודדות עם אתגרים משמעותיים הקשורים למימון, מחסור בתשתיות וגם מחסור בכוח אדם מקצועי, לכן קיים צורך חיוני בהכשרת מנהלים ומגוון תפקידים במוסדות וארגונים נוספים.

ראש החוג לתואר שני בניהול מערכות בריאות M.H.A

פרופ' סיגל סדצקי
פרופ סיגל סדצקי
פרופ' סדצקי, הינה רופאה מומחית בבריאות הציבור ואפידמיולוגיה. במהלך השנים עסקה בניהול מצבי חירום, קידום בריאות ומניעת תחלואה, קביעת מדיניות חיסונים, מעבדות בריאות הציבור, תזונה ומזון ועוד. בין השנים 2018–2019 הייתה מושאלת למטה ארגון הבריאות העולמי באירופה (World Health Emergency), שם עסקה בקביעת אסטרטגיות לניהול מצבי חירום ביולוגיים, כימיים וגרעיניים ובהכנת מדינות אירופה למשברים בריאותיים. מפברואר 2019 עד יולי 2020 כיהנה כראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, במסגרת תפקידה זה הייתה ממובילי קבלת ההחלטות ושינוי המדיניות עם התפרצות נגיף הקורונה בישראל.
לעמוד המלא של פרופ' סדצקי >>

מבין חברי הסגל

ד"ר סיגל נעים

ד"ר נעים היא מרצה בכירה בפקולטה לניהול מערכות בריאות במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט ומרכזת של המרכז לחקר ולימוד הזקנה באונ' חיפה. תחומי המחקר וההתמחות שלה הינם בגיל השלישי והזקנה ועוסקים בעיקר באמצעי מדיה, רשתות חברתיות, אוריינטציה דיגיטלית ומקוונות בזקנה, כמו כן באי שוויון, הדרה והכלה חברתיים, התעללות בזקנים והזנחתם, ועוד. לעמוד המלא של ד"ר נעים >>

ד''ר אמה אברבוך
ד''ר אמה אברבוך
ד''ר (PhD) אברבוך, בוגרת תואר שלישי במדעי החברה מהאוניברסיטה העברית ובעלת התמחות ייחודית בתחום סוציולוגיה של הבריאות והרפואה. עשתה עבודת דוקטורט תחת הדרכתה של פרופ' יהודית שובל, כלת פרס ישראל למדעי החברה. עד לאחרונה עבדה במשרד הבריאות במינהל תכנון אסטרטגי וכלכלי אשר כלל עיסוק במחקר יישומי, עם דגש על חקר כוח אדם רפואי בישראל, עריכה וניתוח סקרי בריאות אוכלוסייה, תכנון והערכת תוכניות קידום בריאות ועוד. שימשה כמרכזת נושא אי-השוויון והפערים בבריאות אשר עסק בפיתוח ויישום מדיניות להתמודדות עם הפערים בבריאות על רקע חברתי-כלכלי וגיאוגרפי והנגשה תרבותית ולשונית של שירותי הבריאות. יחד עם זאת לימדה במוסדות להשכלה גבוהה במגוון נושאים הקשורים להיבטים חברתיים של בריאות ולסוגיות שונות במערכת הבריאות בישראל. לעמוד המלא של ד"ר אברבוך >>

ייחודו של שערי מדע ומשפט בלימודי תואר שני בניהול מערכות בריאות

חוויית לימודים נוחה ומתקדמת, המעניקה מגוון יתרונות
  • למידה היברידית -למידה משולבת מהקמפוס ומהבית
  • לימודים גמישה המותאמת לצרכים שלכם- אפשרות להקפיא לימודים למטרות נסיעה ומטרות נוספות
  • ללמוד בקצב שלך – עזרי לימוד חדשניים המאפשרים מידע זמין ללמידה בזמן שנח לך.
המרכז להכוון קריירה
שיתוף פעולה עם שרותי בריאות כללית ובתי החולים הגדולים בארץ
מותאם לאנשים עובדים ולבעלי משפחות
יום לימודים אחד בשבוע במשך 4 סמסטרים, במתכונת היברידית.
סגל הוראה איכותי
את תוכנית הלימודים ילמדו מרצים בכירים ממערכת הבריאות כגון: מר דב פסט – לשעבר סמנכ"ל בכיר למנהל ומשאבי אנוש במשרד הבריאות, דר אמה אברבוך - מרכזת תחום צמצום פערי בריאות במשרד הבריאות, ד"ר רוני סלע מנהלת היחידה לבטיחות המטופל וניהול סיכונים בבית החולים אסותא ועוד מומחים רבים בתחום מערכת הבריאות בארץ ובעולם.
מסלול לימודים המעוניין להשפיע ולשלב שליחות
במרכז האקדמי אנו רוצים יחד אתכם להשיג את המטרה להשפיע ולשנות את פני מערכת הבריאות. במסגרת הלימודים אנו נעניק לכם את הכלים הבאים:
  • אבחון וזיהוי כלים בקהילה הקיימים במערכת הבריאות.
  •  להקנות כלים שימושיים מדעים ויישומן במערכת הבריאות.
  •  פיתוח חשיבה וניתוח ניהולי.
  •  הקניית מושגי יסוד בסיסים בתחומים מגוונים.

  • חדש! קורס AI כחלק מתוכנית הלימודים, בחינם-
    הבנה רחבה של תחום הבינה המלאכותית. הקניית כלים למנהלים הנדרשים להתמודד בעבודתם עם מומחי/יועצי AI.  בנוסף, יכולת לקריאה ביקורתית של מאמרים ותכנים בתחום מדעי הבריאות, העוסקים בהיבטים שונים של בינה מלאכותית ומידת השפעתה על חיינו.לפרטים נוספים אודות הקורס,
    לחצו כאן >>

     

    עד 7,000 ש"ח הנחה לסטודנטים ובוגרים

    *של המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט

    למי מיועד תואר שני בניהול מערכות בריאות?

    התוכנית לתואר שני בניהול מערכות בריאות מיועדת לבוגרי תואר ראשון במדעי החברה, בניהול מערכות בריאות וכן לבאים ממקצועות הרפואה, הסיעוד והפרא-רפואים כמו: אחיות, רופאים, רופאי שיניים, רוקחים, פיזיותרפיסטים ועוד, המעוניינים להתקדם במסלול הקריירה ולהשתלב בתפקידי ניהול ובקביעת מדיניות במערכות הבריאות הפרטיות והציבוריות. כמו גם מותאמת התוכנית לבעלי תואר ראשון בתחומים השונים אשר רואים עצמם מפתחים קריירה במחלקות המחשוב, כספים, קשרי חוץ ומחלקות נוספות הקיימות בבתי חולים וארגונים בתחום הרפואה.

    תוכנית הלימודים

    הלימודים לתואר שני בניהול מערכות בריאות יתקיימו יום אחד בשבוע במתכונת היברידית, התוכנית הינה חדשנית ומותאמת לצרכים הנוכחיים והעתידיים של שירותי הבריאות בארץ ובעולם, מכשירה מנהלים לתפקידים במרפאות הציבוריות והפרטיות, בתי החולים, משרד הבריאות, קופות החולים, וארגונים נוספים הפועלים בתחום הבריאות.
    התוכנית משלבת ידע אקדמי, פרקטי ומחקרי המותאמים למאפייני משרד הבריאות, מעמיקה ומרחיבה את הידע בארגון וניהול מערכות הבריאות בארץ ובעולם ומעמידה את דור המנהלים הבא של מערכת הבריאות בישראל.

    מבין הקורסים הנלמדים:

    • אפידמיולוגיה
    • רפואה דיגיטלית
    • מערך רפואת השיניים בישראל
    • תכנון אסטרטגי ועיצוב מדיניות בריאות
    • היבטים חברתיים ופערי אי שוויון בבריאות

    לתוכנית הלימודים המלאה לשנת הלימודים תשפ"ד >>

    קורס AI כחלק מתוכנית הלימודים, בחינם

    מתווה לימודים היברידי לתואר שני בניהול מערכות בריאות

    נכון לשנת הלימודים תשפ"ד, הלימודים הינם יום לימודים אחד בשבוע, מתווה הלימודים הינו היברידי, לסרוגין:

    • שבוע למידה בקמפוס
    • שבועים למידה מקוונת.

    תנאי קבלה לתואר שני בניהול מערכות בריאות

    בעלי תואר ראשון בממוצע 80 ומעלה.
    בוגרי תואר ראשון שאינם מתחום ניהול הבריאות יזדקקו בלימודי השלמה של ארבעה קורסים, אותם ילמדו ביום נוסף אחה"צ במהלך הסמסטר הראשון לתואר בלבד.

    מקפצה לקריירה ואפשרויות תעסוקה לאחר תום הלימודים

    לימודי תואר שני בניהול מערכות בריאות פותחים בפני הבוגרים אפשרויות קידום והשתלבות בתפקידים ניהוליים במערכת הבריאות, בוגרי תואר שני העובדים במערכת הבריאות יהיו מיועדים למלא פונקציות מנהליות במערכת הבריאות.

    ניתן למצוא את כל המידע אודות פרטי הרישום לתואר שני בניהול מערכות בריאות

    בעמוד זה

    *אין כפל מבצעים, נכון לשנה"ל תשפ"ד

     

    מתעניינים?
    * בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.



    מתעניינים?
    * בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.

    כניסת סטודנט כניסת מרצה