מסדרון עם סטודנטים
תואר ראשון ושני ב-3 ו-3.5 שנים >> תואר ראשון במדיניות ציבורית B.A + תואר שני בלימודי משפט M.A

תואר ראשון במדיניות ציבורית B.A + תואר שני בלימודי משפט M.A

נפתחה ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ה - אוקטובר 2024

בלעדי בשערי מדע ומשפט-תואר ראשון במדיניות ציבורית, ממשל ומשפט ותואר שני בלימודי משפט ללא משפטנים בשלוש וחצי שנים!

המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט גאה להציג בפניכם מסלול ייחודי המכין אתכם לדרישות המורכבות של שוק התעסוקה ומקנה לכם ראייה רחבה ועמוקה של המציאות הניהולית וכלים יישומיים בתחום הציבורי, הניהולי והמשפטי. כך תוכלו לבלוט בתפקידי מפתח בארגונים פרטיים וממשלתיים כאחד. במסלול משולב זה תתמחו בשני מקצועות המשלימים אחד את השני וכך תסיימו שני תארים רק ב 3.5 שנים!

למי מתאים לימודים במסלול המשולב לתואר ראשון ושני?

התוכנית מיועדת למי שרואה עצמו משתלב בתפקידים המשפיעים על אופיה של מדינת ישראל, אם בארגונים ציבוריים, ממשלתיים ופרטיים. המסלול המשולב נותן ללומדים בו את היתרונות של שני התארים:
תואר ראשון B.A במדיניות ציבורית ממשל ומשפט- מקנה את המיומניות והידע התאורטי הנדרש כדי להשתלב בתפקידי ניהול במגזר הציבורי והפרטי, מיומנויות כמו מנהיגות ניהולית והבנה של התהליכים והשפעתם על המערכת הפוליטית והציבורית הישראלית.
תואר שני M.A בלימודי משפט ללא משפטנים -  מקנה ללומדיו כלים עדכניים להתמודדות עם המציאות המשפטית הקיימת, תוך התחשבות ומחשבה שתחום המשפט נוגע בכל תפקיד ניהולי, ובעיקר בארגונים ממשלתיים וציבוריים. תוכנית הלימודים לתואר שני בלימודי משפט ללא משפטנים אינה מיועדת להכשרת עורכי דין ולא מאפשרת עיסוק בעריכת דין.
כך יחד עם שני תארים אילו שם לעצמו למטרה המרכז האדמי שערי מדע ומשפט להקנות לתלמידיו ידע אינטגרטיבי בתחומי מנהל, ממשל ומשפט ולהכשירם כמנהלים בתחומים הרלוונטיים, מתוך הבנה מעמיקה שבשנים הקרובות  יוכלו להשתלב בתפקידי ניהול מאתגרים ומעניינים בארגונים השונים בארץ.

קורס AI כחלק מתוכנית הלימודים, בחינם

יתרונות המסלול המשולב

   השילוב המנצח של שני התארים
המסלול מאפשר לכם להיות בעלי שני תארים מבוקשים בזמן קצר ולהרחיב אופקים בתחומים רבים. בזכות השילוב הייחודי של שני תארים אילו, ייפתחו בפניכם מגוון רחב של תפקידים ותהנו מיתרון משמעותי בשוק התעסוקה.

   יתרונות התואר הראשון במדיניות ציבורית, ממשל ומשפט
התואר יאפשר לכם להשפיע באופן פעיל על אופייה של מדינת ישראל בשנים הקרובות, זאת תוך פיתוח מנהיגות ניהולית והקניית הבנה עמוקה בתהליכים העוברים על ישראל ובדרכי הפעולה וההשפעה עליהם. התואר יכלול גם סדנאות מעשיות בהנחיית נציגי צמרת מקבלי ההחלטות בישראל.

   קריירה במגזר הציבורי והפרטי
התואר פותח בפניכם אופק תעסוקתי מרתק במגוון תחומים המאופיינים ביציבות כלכלית: תפקידים בכנסת, מנהל מקרקעי ישראל, מועצות מקומיות ועיריות, הסקטור הפרטי ועוד. בנוסף, התואר יעניק לכם כלים להתמודד בעתיד במכרזים לתפקידים ממשלתיים ולתפקידים בחברות ציבוריות ופרטיות

   יתרונות התואר השני בלימודי משפט ללא משפטנים
עולם המשפט משפיע על תחומים רבים בחיינו האישיים והמקצועיים. ידע משפטי מעניק יתרון משמעותי להתנהלות בעבודה, בעסקים, בפעילות ציבורית, בתחום החינוך ובחיים בכלל.

   בסיס להתפתחות מקצועית
השילוב בין תואר שני במשפטים לבין התואר הראשון במדיניות ציבורית, ממשל ומשפט, מעניק ראייה רב תחומית מקיפה ביותר. זוהי הזדמנות להרחיב אופקים, למצות יכולות אישיות ולקבל יתרון בשוק העבודה.

צפו בתחקיר על הסטודנטים של החוג למדיניות ציורית ממשל ומשפט


מבנה מסלול הלימודים המשולב

הלימודים לשני התארים הינם סה"כ 10 סמסטרים, כדי ללמוד שני תארים במקביל ולסיים תוך 3.5 שנים יש לעמוד בתנאי הקבלה של התואר הראשון B.A במדיניות ציבורית, ממשל ומשפט ולשמור על ממוצע ציונים גבוהה לאורך כל הלימודים.

תנאי קבלה לתואר המושלב

במידה והנכם עומדים בממוצע של 85 לפחות בתום הסמסטר ה-6 ללימודי התואר הראשון, תוכלו להתחיל וללמוד במקביל את התואר השני M.A בלימודי משפט.

כדי להתקבל ללימודי תואר ראשון במדיניות ציבורית הנכם נדרשים להיות בעלי:

  • תעודת בגרות ישראלית או תעודה שוות ערך ממוסדות תיכוניים בחו״ל* בציון משוקלל של 80 ומעלה.
  • ציון מינימאלי 185 במבחן אמי״ר.
  • מועמד שניגש לבגרות בשפה שאינה עברית ידרש בציון 100 לפחות בבחינת יע״ל.
  • קבלת סטודנטים בעלי תארים אקדמאיים או לימודים חלקיים ברמת תואר ראשון ממוסדות להשכלה גבוהה אחרים היא על פי החלטת ועדת ההוראה של התוכנית, בכפוף להצגת לימודים אקדמאיים זהים או דומים לאלה שבתוכנית ולהישגיים האקדמיים.
  • *מגישי תעודות מחו״ל מתבקשים לדאוג לתרגמן על ידי מתורגמן מוסמך, לצרף אישור נוטריוני וכן לצרף אישור רשמי משגרירות אותה מדינה על ערך התעודה ושקילה ממשרד החינוך.**בחינת אמיר״ם תתקיים במועדים שונים, בתיאום עם מדור הרישום במרכז האקדמי.
    לטופס ההרשמה יש לצרף:
    • צילום קביל של תעודת הבגרות.
    • צילום ת.ז. הכולל את השם ומספר הזהות.
    • צילום הציון בבחינה הפסיכומטרית/אמי״ר/אמיר״ם/מימ״ד ו-יע״ל.
    • צילום תעודת שחרור מצה״ל או תעודת מילואים.
    • טופס הוראת קבע חתום ע״י הבנק.
    • לבעלי תארים - אישור הזכאות לתואר או תעודת בוגר או מוסמך וכן - גיליון ציונים.
    • לבוגרי מכינה - תעודת סיום מכינה מאושרת וחתומה וכן - גיליון ציונים.
    • לבוגרי מוסדות מחו״ל - אישור שקילה ממשרד החינוך.
    • בהתאם לצורך, יש לצרף מסמכים נוספים כגון: תעודות מקצועיות ועוד.*מגישי תעודות מחו”ל מתבקשים לדאוג לתרגמן על ידי מתורגמן מוסמך, לצרף אישור נוטריוני וכן לצרף אישור רשמי משגרירות אותה מדינה על ערך התעודה, ושקילה ממשרד החינוך.
    ניתן למצוא את כל המידע אודות פרטי הרישום לתואר ראשון במדיניות ציבורית ממשל ומשפט
    בעמוד זה >>
מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.



מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.

כניסת סטודנט כניסת מרצה