תמונת תמרורים של מוגבלויות

הצהרת נגישות

 

הצהרת נגישות -מרכז האקדמי שערי מדע ומשפט

במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט עושים את מירב המאמצים ומשקיעים משאבים רבים על מנת לספק לכלל הבאים בשערינו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוח החוק.

אנו משקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיאפשרו לכל אדם עם מוגבלות לקבל את השירותים, עד כמה שניתן וכפי שהשירותים ניתנים לכלל הציבור, וכל זאת באופן עצמאי מכובד ושוויוני.

הסדרי נגישות  - המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט

כחלק מהתאמת הנגישות של המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט בוצעו הסדרי הנגישות הבאים :

  • א. חניות נכים – במרכז האקדמי קיימות שש חניות נכים, חמש חניות ממוקמות בצמוד לשער הכניסה וחניה אחת ממוקמת בחניה הפנימית שבמרכז. כל החניות מסומנות.

הקצאת חניות לבעלי תו נכה נערכה על בסיס ממוצע צרכי סטודנטים וסגל בשנים האחרונות.

  • ב. רצף גישה - אנו משתדלים לקיים גישה רציפה מהחניות השונות אל הכניסה ולמבנים השונים במרכז האקדמי.
  • ג. עמדה נגישה – במרכז האקדמי קיימת עמדה נגישה במדור יעוץ ורשום הכוללת דלפק נגיש ועמדת שמע מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה . העמדה הנגישה ממוקמת בבניין א' קומה ג' במקום מעלית נגישה
  • ד. עזרי שמע- הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה
  • ה. השאלת ציוד עזר לשמיעה - סטודנטים עם מוגבלות שמיעה, מוזמנים לשאול מערכות שמע אישיות במדור לוגיסטיקה בבניין ג'. שעות עבודת המדור ימים א-ה בשעות 8:00- 20:00 ביום ו'  בין השעות 8:00- 13:00 בנוסף, ניתן לפנות למדור בטל' שמספרו __09-7750371_ או בדוא"ל: logistics@mishpat.ac.il .
  • ו. מעליות – בבניין א' קיימת מעלית תקנית (תקן מעליות) המאפשרת גישה לכיתות לימוד, משרדי ההנהלה והספרייה
  • ז. שירותי נכים- בבניינים השונים קיימים שירותי נכים השירותים מסומנים כמפורט להלן:
בניין קומה שירותי נשים שירותי גברים
א' קרקע 1 1
א' ראשונה 1 -
א' שנייה - 1
א' שלישית - 1
ב' קרקע 1 1
ג' קרקע - -
  • ח. סיוע אנושי - במקרה הצורך, לתאום סיוע ניתן לפנות למנהלת הדיקנט הגב' ניצה טבנקין

במייל: nitza@mishpat.ac.il כדי לקבל סיוע במילוי הטפסים השונים .

  • ט. התאמת אתר האינטרנט - האתר עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג -2013,

 

  • שירות לקוחות נגיש
  1. מוקד טלפוני נגיש-  המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע. ניתן ליצור קשר עם מרכז ההכוונה הטלפוני בטלפון: 5909*.
  2. אמצעים נוספים ליצירת קשר-   קיימים במרכז האקדמי מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
    א. פנייה באמצעות האתר צור קשר : https://mishpat.ac.il/

ב.   פנייה למייל:  rishum3@mishpat.ac.il

  • נגישות אתר האינטרנט

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים עם מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו רואים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר ולאפשר עד כמה שניתן חווית גלישה טובה יותר.

אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים שלנו יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו ואנו ממשיכים להשקיע משאבים רבים במטרה להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

שימוש בתוכנה נגישות אתרים

אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.

האתר משלב את תוכנת "אנדי UA" – שהיא תוכנת הנגשת אתרים.  תוכנת הנגישות מאפשרת לאתר לעמוד בתקינה 2.0 WCAGברמה .AA התוכנה כפופה למגבלות ולתנאי השימוש של היצרן. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.

התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.

הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפני: כרום, פיירפוקס, ספארי ואדג'.

באתר מוצב תפריט הנגשה, המלווה את עמודי האתר בחלקו הימני העליון. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה.

לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולאריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera

הגלישה במצב נגישות מומלצת בדפדפן הנפוץ בקרב הגולשים: כרום. בדפדפנים אחרים יתכנו אי תאימות עקב אי תאימות הדפדפנים עצמם לתקן.

חשוב לנו לציין כי ​חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים, עמודים, קבצי טקסט חיצוניים, קבצי הפניה חיצונים לאתרים שונים, קטעי שמע  חיצונים, סרטונים חיצונים ללא כתוביות שמקורם באתרים שטרם הונגשו או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים להנגשה. אנו נמשיך במאמצינו לשפר את נגישות האתר ככל האפשר, במטרה לשפר וזאת כחלק ממחויבותנו לאפשר לאוכלוסייה מגוונת להשתמש בו .

אנו מקדמים בברכה משוב מהמשתמשים שלנו

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בבעיה מיוחדת בנושא הנגישות, נשמח לקבל משוב באמצעות שליחת מייל עבור: noal@mishpat.ac.il

  • דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

אנו מבצעים שיפורי נגישות במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט באופן מתמיד, מתוך רצון לשפר את השירות במרכז האקדמי ומתוך אמונה ששיפור הנגישות בחברה היא חלק מהמחויבות שלנו .

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתיידע אותנו ואנו נעשה כל מאמץ למצוא את הפתרון המתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן. כאמור לעיל, מוצע לרכז בסעיף אחד את כל אנשי הקשר. זאת, על מנת לפשט ככל שניתן את הקריאה.

  • יצירת קשר ושליחת משוב בנוגע לנגישות במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט
  1. רכז הנגישות - למנהלת הדיקנט הגב' ניצה טבנקין. ניתן לפנות למייל : nitza@mishpat.ac.il
  2. בנושא האתר ניתן לפנות לנעה יערי-לנצנר : noal@mishpat.ac.il

 

תאריך הכנת ההצהרה –  מאי 2020 .

 

מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.



מתעניינים?
* בשליחת טופס זה אני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים. עוד >> *הנני מאשר/ת לחזור אליי עם מידע נוסף בתחום הלימודים, ומסכים/ה כי המוסד יפנה אליי באמצעי הפרסום הדיגיטליים וכן בשיחת טלפון למספר הטלפון שלי במטרה להתקשר עמי בעסקה, גם אם מספר הטלפון שלי רשום במאגר להגבלת פניות שיווקיות של הרשות להגנת הצרכן, ומבלי שהסכמה זו תעיד על הסכמה מצדי לביצוע עסקה עם המוסד.

כניסת סטודנט כניסת מרצה